معماریکا

چوب ترمو نما

چوب ترمو نما

  • چوب ترمو نما

    چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران قیمت رنگ ترمووود

    معماریکا متخصص در فروش چوب ترمو نما شما میتوانید با تماس به مجموعه فروش معماریکا از اطلاعات لازم جهت خرید چوب ترمو بهرمند شوید

    ترموود نما

    ترمووود، چوبی محبوب و بسیار بادوام است که با استفاده از عملیات خشک کردن با حرارت زیاد که فقط از “گرما” و “آب” استفاده می کنند، در صورتی که چوب های معمولی پوسیده می شوند.

    رنگ منحصر به فرد ترمووود و گرمای منتقل شده از پاهای شما ، راحتی در خانه بودن را حتی در بیرون بودن نیز به شما تحمیل می کند. می توانید فضای راحت تری ایجاد کنید که در آن بتوانید به راحتی احساس آرامش کنید.

    ترمووود برای نمای ساختمان
    ترمووود برای نما

    چوب ترمو فنلاندی برای نما

    ترمووود توسط چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران با استفاده از اختراع ثبت اختراع فن آوری خشک کردن با حرارت بالا در چوب ساخته شده توسط مرکز فن آوری ساختمان فنلاند (VTT) تولید می شود.

     این یک عقل دیرینه بوده است که عملیات حرارتی چوب باعث کاهش رطوبت و افزایش مقاومت در برابر پوسیدگی و پایداری ابعادی می شود. این حکمت توسط فناوری ترمووود با خشک کردن گرما ، که در فنلاند ، یک کشور جنگل ها و آب به دنیا آمد ، به شیمی تبدیل شد.

    ترمووود ویلا

    ویژگی های چوب ترمو که در نما استفاده می شود

    • عدم وجود رطوبت در چوب ترمو نما با رنگ زدن

      محتوای آب چوب هنگام اتصال آب به “گروه هیدروکسیل” در دیواره سلولی بافت چوب افزایش می یابد و با جدا شدن آن کاهش می یابد. فرآیند خشک شدن با حرارت زیاد ، تعداد “گروه های هیدروکسیل” را کاهش می دهد و به طور حتم میزان رطوبت تعادل چوب را کاهش می دهد.

    • مقاوم در برابر رطوبت چوب ترمو نما در شمال

      به دلیل کاهش رطوبت تعادل ، نسبت به رطوبت جو بسیار حساس نیست و ثبات ابعادی را بهبود می بخشد. سطح چوب با ابعاد بسیار پایدار همچنین دوام فیلم رنگ را افزایش می دهد و فرکانس نگهداری را کاهش می دهد. رنگ چوب ترمو

    • کاهش هدایت حرارتی

      چوبهایی که به شدت خشک می شوند دارای وزن سبک تر و عایق حرارتی بهتری هستند. چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران حتی در یک محیط گرم مانند اتاق سونا یا اتاقی با دمای پایین در زمستان ، رسانایی گرمایی نسبت به سایر مواد کمتر است ، بنابراین دمای معقول نزدیک به دمای بدن حفظ می شود.

      چوب ترمو نما
      ترمووود برای نما ویلا
    • کیفیت یکنواخت تا هسته

      عملیات خشک کردن با حرارت بالا یک درمان سطح نیست ، بلکه یک درمان برای هسته مواد است. در ترمو وود حتی در صورت تراش یا تراشیدن نیز تغییری در عملکرد آن ایجاد نمی شود.

    • کارایی عالی ، نصب بدون نیاز به ابزار خاصی

      ترمووود کاج قرمز اروپا (کاج قرمز) را با خشک کردن حرارت بالا پردازش می کند. از آنجا که این ماده کاج است ، برای برش و سایر ماشینکاری ها به ابزار خاصی احتیاج ندارد و می توان آن را با ابزارهای معمول استفاده کرد. طراحی و اجرا تراس

    • بی ضرر بودن

      برخلاف مواد تزریقی ، که مواد شیمیایی را برای افزایش دوام تزریق می کنند ،چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران  طراحی و اجرا روف گاردن فقط “گرما” و “آب” برای فرآوری استفاده می شود ، بنابراین هم برای انسان و هم برای محیط زیست بی ضرر هستند.

      نما ترموود

    منابع طبیعی پایدار چوب

    الوارهایی که به روشی برنامه ریزی شده کاشته شده مدیریت می شوند ، با گرما خشک می شوند. ما معتقدیم که استفاده از درختان کاشته شده به محیط طبیعی کمک می کند.

    براساس مطالعات انجام شده در نروژ ، ژاپن ، کانادا و اتریش ، به نظر می رسد چوب ترمو لوناوود فلاندی نیز تأثیرات مثبتی بر وضعیت عاطفی افراد دارد. محیط هایی با ساختار چوبی باعث افت فشار خون و نبض می شوند و اثر آرام بخشی دارند. لیست قیمت چوب ترمو

    والنیوس پیشنهاد می کند – اکنون که با خصوصیات فنی چوب کاملاً آشنا شده ایم ، باید یک پروژه تحقیقاتی میان رشته ای درباره تأثیرات روانی و فیزیولوژیکی چوب انجام دهیم.

    ترموود برای نمای ساختمان
    چوب ترمو برای نما

    چوب ترمو نمابه عنوان مصالح ساختمانی در مردم چه تاثیر می گذارد؟

    سطوح چوبی باعث گرمتر و دنجتر شدن فضای اتاق می شوند و همچنین اثر آرام بخشی دارند. والنیوس با اشاره به مطالعات بین المللی انجام شده ، در این خصوصیات ، چوب تمام مواد سطح طبیعی دیگر را می زند. طراحی و اجرا روف گاردن

    پاسخ به سوال “چه ماده ای خوب برای مردم است؟” از طریق تجربه انسانی و چگونگی بروز این تجربه مثبت از نظر فیزیولوژیکی و روانشناختی جستجو می شود.

    یک پاسخ طبیعی بودن چوب است که در همه مواد طبیعی دیگر مانند سنگ ، پارچه و ابریشم نیز وجود دارد. طبیعی بودن و منشأ طبیعی چوب همچنین پاسخ احتمالی این س ofال است که چرا چوب به عنوان یک ماده گرم و دنج در ساخت و ساز در نظر گرفته می شود؟

    طبق مشاهدات انجام شده در تحقیقات ، لمس یک سطح چوبی به مردم احساس امنیت و نزدیک بودن به طبیعت می دهد. – به خصوص جالب است که والنیوس می گوید: احساس چوب نسبت به سایر مواد نرمتر است ، نه تنها از نظر تجربی بلکه از نظر فیزیولوژیکی.

    در مطالعات ، به عنوان مثال ، لمس آلومینیوم در دمای اتاق ، پلاستیک خنک یا فولاد ضد زنگ باعث افزایش فشار خون به عنوان یک واکنش استرس در افراد شد. لمس یک سطح چوبی ، چنین واکنشی ایجاد نکرد.

    در مقایسه اتاقهای مختلف کار ، میزان استرس که به عنوان ظرفیت پوست برای هدایت الکتریسیته اندازه گیری می شود ، چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران در یک اتاق با مبلمان چوبی کمترین است. حتی گیاهانی که در اتاقی مجهز به رنگ سفید قرار گرفته بودند نیز همان اثر را نداشتند.

    نما چوبی

    چه نوع چوبی در نما کاربرد دارد ؟

    یک هدف تحقیق عملی سازی نتایج و استفاده از شرکت ها است ، به عنوان مثال در بازاریابی. – این امر به صنعت پردازش چوب ابعاد کاملاً جدیدی می بخشد. همچنین مدیریت شرکت باید در ابداع نوآوری های جدید جسورانه عمل کند. والنیوس می گوید ، مرزهای بین علوم و علوم انسانی نیز باید از بین برود. طراحی و اجرا نما

    اگر شخصی موجودی روانی-جسمی باشد ، تجربه روانشناختی نیز در فیزیولوژی منعکس می شود. – اثر سلامتی  طراحی روف گاردن هنگامی ایجاد می شود که تجربیات روانشناختی به یک واکنش فیزیولوژیکی تبدیل شود.

    بنابراین توصیه می شود که تأثیر روانی-جسمی استفاده از چوب مورد بررسی قرار گیرد ، زیرا تأثیرات روانشناختی و فیزیولوژیکی چوب جدایی ناپذیر است.

    ذهن و بدن فرد موجودی را تشکیل می دهد. تغییرات خلقی در افراد مانند حالات عاطفی آنها همزمان با تغییرات بدنی بروز می کند. به عنوان مثال ، استرس فقط یک تجربه نیست.

    همچنین تعداد زیادی از تغییرات فیزیولوژیکی و شناختی است. شاخص های سیستم عصبی خودمختار مانند نوسان ضربان قلب نیز تعادل سیستم یک شخص را به طور گسترده تر نشان می دهد.

    – بر اساس مطالعات انجام شده تاکنون ، می توان گفت چوب استرس را در فرد کاهش می دهد و اثر آرام بخشی دارد. والنیوس توضیح می دهد که این بر اساس تجربه احساسی مثبتی است که چوب ایجاد می کند ، مانند نزدیکی به طبیعت ، گرما ، آراستگی و اثر آرامش بخش.

    ترموود برای نمای ساختمان
    قیمت ترمووود برای نما

    قیمت ترمو ود ایرانی برای نما

    ترمووود، چوبی محبوب و بسیار بادوام است که با استفاده از عملیات خشک کردن با حرارت زیاد که فقط از “گرما” و “آب” استفاده می کنند، در صورتی که چوب های معمولی پوسیده می شوند.

    رنگ منحصر به فرد ترمووود و گرمای منتقل شده از پاهای شما ، راحتی در خانه بودن را حتی در بیرون بودن نیز به شما تحمیل می کند. می توانید فضای راحت تری ایجاد کنید که در آن بتوانید به راحتی احساس آرامش کنید. طراحی و اجرا روف گاردن

    ترمووود ایرانی برای نما

    ترمووود توسط چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران با استفاده از اختراع ثبت اختراع فن آوری خشک کردن با حرارت بالا در چوب ساخته شده توسط مرکز فن آوری ساختمان فنلاند (VTT) تولید می شود. برای دیدن نمونه پروژه ها به صفحه اینستاگرم ما مراجعه کنید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید

     این یک عقل دیرینه بوده است که عملیات حرارتی چوب باعث کاهش رطوبت و افزایش مقاومت در برابر پوسیدگی و پایداری ابعادی می شود. این حکمت توسط فناوری ترمووود با خشک کردن گرما ، که در فنلاند ، یک کشور جنگل ها و آب به دنیا آمد ، به شیمی تبدیل شد.

    چوب ترمو نما
    ترموود برای نمای ساختمان

    10 نمونه از نمای چوبی برجسته در دنیا با چوب ترمو

    بیشتر سازه‌های تجاری با استفاده از دیوارهای شیشه‌ای و نمای سنگی یا بتنی ساخته می‌شوند که نمای چوبی را به ساختمان‌های مسکونی می‌گذارند. با پیشرفت در CLT (چوب چند لایه) جای تعجب نیست که استفاده از چوب برای مصالح نمای بیرونی در ساختمان های بلند چوبی و ادغام نماهای چوبی در ساخت و سازهای تجاری افزایش یافته است. گرایش‌ها در نمای سایدینگ مسکونی شامل رنگ، مواد مخلوط، و روکش‌های خلاقانه مانند چوب زغالی است که به نام شو سوگی بان نیز شناخته می‌شود، یک روش باستانی ژاپنی.چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران

    نماهای ساختمانی خلاقانه، مبتکرانه یا به سادگی جالب، برجسته معماری ایجاد می کند. ما 10 نمونه از نمای چوبی برجسته را بررسی می کنیم که ناامید نمی شوند.

    نما چوبی

    موزه هنر آسپن چوب ترمو نما

    گاهی موزه های هنری آثار هنری را در خود جای می دهند و گاهی خود موزه یک اثر هنری است. موزه هنر آسپن، طراحی شده توسط معمار ژاپنی برنده جایزه پریتزکر،  شیگرو بان،  هنگام افتتاح در تابستان 2014 بینندگان را ناامید نکرد. و سقف از امواج چوب تشکیل شده است.چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران

    بانک جامعه صدا چوب ترمو نما

    در نگاه اول، ممکن است باور نکنید که این بانک جامعه صدا قبلاً یک برگر کینگ بوده است. شاید نه در نگاه دوم یا سوم. Spore Architecture  از ردپای موجود برای ایجاد یک شاخه مجلل با عناصر سفارشی مانند پانل‌های دیواری کشویی و هنرهای گرافیکی استفاده کرد. نمای شفاف و فعلی ترکیبی از فلز راه راه، پانل های کامپوزیت و ضد باران سدر است که ظاهری بادوام و ماندگار به بانک می دهد.

    چوب ترمو نما

    مرکز گرده افشان زنبور عسل تاشجیان، دانشگاه مینه سوتا چوب ترمو نما

    دانشگاه علاقه مند به ایجاد زبانی معماری بود که با ایده مزرعه صحبت می کرد اما ساختار انبار را به طور مستقیم بازسازی نمی کرد. کریس وینگیت ، LEED AP و  دستیار MSR Design  گفت:  «استفاده از چوب مدرن، مواد از جنبه پایداری در اولویت قرار داشت .

    چوب Accoya® انتخاب ایده آلی بود زیرا یکی از معدود محصولات ساختمانی است که  Cradle to Cradle را به دست آورده است.اس ام گواهینامه  در سطح طلایی گریزان C2C و به رسمیت شناختن سطح پلاتین C2C برای مهم ترین دسته C2C پایدار. سلامت مواد. تمام روکش بیرونی   از چوب Accoya® است که هم زغالی شده و هم رنگ شده است. چوب زغالی Accoya® توسط  Delta Millworks  مستقر در آستین، تگزاس تکمیل شد.

    خانه آستین، نیوچوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایرانیورک چوب ترمو نما

    دلتا  میل ورکز سایدینگ Accoya® را برای یک خانه آخر هفته واقعا منحصر به فرد و تمام فصل در نیویورک تولید کرد. با استفاده از تکنیک تکمیل ژاپنی به نام  “shou sugi ban “، چوب Accoya که توسط  Universal Forest Products به دلتا عرضه شد، زغال‌کشی شد تا به نمای خانه بافتی مدرن و فرسوده ببخشد.

    با استفاده از این تکنیک، نمای نهایی یک پوشش رنگی برجسته و عمیق است. دلتا دریافته است که ذغال ساخته شده در Accoya متراکم تر و بادوام تر از چوب های دیگر است و با پایداری ابعادی Accoya®، پایه ای برای دستیابی به عمر مفید زغال سنگ فراهم می کند.چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران

    نما چوبی

    یوگا استودیو توسط دفتر مدرن معماری و طراحی چوب ترمو نما

    تصور کنید که در یک کلاس یوگا شرکت می کنید که حتی قبل از قدم زدن در ساختمان شروع می شود. این همان چیزی است که  دفتر معماری + طراحی مدرن  زمانی که وظیفه تبدیل یک ساختمان اداری قدیمی به یک استودیوی یوگا و پیلاتس را برعهده گرفت، برای رسیدن به آن تلاش کرد. امواج روان از ظاهر توپوگرافی صفحه در واقع صنوبر صد ساله احیا شده است که برای تکرار حرکت اجسام در داخل استودیو است. بهترین قسمت؟ چیدمان منحصر به فرد نما بر اساس موقعیت مکانی شما در داخل یا خارج از ساختمان اجازه می دهد تا چشم اندازهای متفاوتی از امواج آن ایجاد کنید.

    ساختمان فستیوال اورگان باخ، دانشگاه اورگان چوب ترمو نما

    جشنواره اورگان باخ برای اولین بار در تاریخ ساختمان خود را در دانشگاه اورگان دریافت کرد. ساختمان، سالن Berwick، مملو از امکانات تمرین، رسیتال و سخنرانی است و در نزدیکی مدرسه موسیقی و رقص واقع شده است. چوب Accoya® برای روکش فلزی انتخاب شد زیرا با مواد دیگر در ساختمان و محله اطراف ترکیب می‌شود و Accoya® به نگهداری کمتری نسبت به سایر روکش‌های چوبی نیاز دارد.چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران

    نما ویلا

    مرکز رفاه چوب ترمو نما

    مرکز رفاه در ادینبورگ به نمایی نیاز داشت که مطابق با نام آن باشد. از آنجا بود که روکش چوبی وارد شد. برای ایجاد ظاهری مناسب برای بنیاد Thistle، سازمانی که به افرادی که نیاز به حمایت عاطفی دارند کمک می‌کند، آنها به  3DReid روی آوردند  تا نمای بیرونی را بسازند که از بیرون به همان اندازه گرم و دوستانه باشد که مردم آن را دوست دارند. درون.چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران

    دوبلکس خانه منفعل تپه سنجاب، پیتسبورگ، پنسیلوانیا چوب ترمو نما

    سه لایه از لکه‌های نفوذکننده و آب‌بندی روی روکش چوبی Accoya® این دوبلکس در  جامعه لوکس Squirrel Hill در پیتسبورگ وجود  دارد. صاحب خانه از هر دو ویژگی دیوارهای بیرونی با الگوی کشتی و دوام چوب Accoya®، 50 سال ضمانت بالای زمین و ردپای کربن کم تحت تأثیر قرار گرفت. این یک عنصر مهم در دوبلکس فوق العاده کارآمد برای دستیابی به گواهینامه خانه غیرفعال – اولین در منطقه بود.چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران

    نما ویلا

    آکادمی لانگلی چوب ترمو نما

    آکادمی لنگلی در جنوب شرقی انگلستان آرزوی ارتقای استانداردهای آکادمیک را از طریق تجسم مجدد کل تجربه مدرسه دارد، بنابراین وقتی زمان ساخت یک ساختمان جدید فرا رسید، آنها می دانستند که باید با دید آنها مطابقت داشته باشد. طراحی جدید کاملاً برای کار در کنار برنامه درسی نوآورانه مدرسه طراحی شده است و روکش چوبی بیرونی از چوب پایدار تهیه شده است.

    خانه مدرن با استفاده از چوب زغالی ACCOYA® BY RESAWN، نیویورک چوب ترمو نما

    ساخته شده توسط  reSAWN TIMBER ، Accoya ®  از مجموعه MATSU shou sugi ban ذغالی شده برای پوشش پروژه ای در بلپورت، نیویورک انتخاب شد. طراحی شده توسط Studio DB، Accoya ®  در قسمت بیرونی روکش زبانه و شیار سوخته و به دلیل دوام بسیار زیاد، قابلیت های هوازدگی بیرونی و ضمانت بیرونی مشخص شده است.چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران مدل کمد دیواری شیک و جادار

    MATSU که با استفاده از تکنیک ژاپنی باستانی shou sugi ban سوخته شده است، بدون برس زدن لایه زغال نرم به پایان می رسد. این لایه زغالی یک لایه سایش قربانی است که در طول زمان به آرامی پوسته پوسته می شود (همانطور که برای هر محصول طبیعی ساختمانی انتظار می رود) تا جلوه ای سیاه شده در زیر آن با تغییرات رنگ از خاکستری تا قهوه ای نمایان شود – برای این منظره چوبی بسیار عالی است.

    چوب ترمو نما
    ترموود برای نمای ساختمان

    ساختمان را به چیزی منحصر به فرد تبدیل کنید با نما چوب ترمو

    امروزه زیبایی شناسی مدرن و سبک زندگی مدرن بر فردیت تأکید دارد. نما یکی از عناصر ساختمان است که به طور قطعی اولین تصور تعیین کننده را ایجاد می کند. نمای چوبی همیشه منحصر به فرد است و هرکسی را که به چوب نزدیک است با ویژگی های زیبای خود مجذوب خود می کند: با تنوع طبیعی و ظاهر زنده، استقامت، ویژگی های ساخت خوب، موقعیت اکولوژیکی و سرعتی که در ساخت و ساز امکان پذیر است. نماهای چوبی به لطف همه ویژگی های ذکر شده و همچنین به دلیل اینکه ارزش زیبایی شناختی آنها در رویکردهای معماری مدرن به طور فزاینده ای بیشتر مورد تایید قرار می گیرد، شهرت و اعتباری به دست می آورند. تمام کاربرد های چوب ترمو

    نماهای چوبی چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران را می توان بر روی هر دیوار خارجی قرار داد. اینجا فرقی نمی کند خانه ریکو پیش ساخته و کاملا چوبی باشد یا خانه آجری یا سیمانی، خانه نوساز یا بازسازی شده. نماهای چوبی هم برای خانه های مسکونی و ساختمان های عمومی بزرگ و هم برای ساختمان های تجاری-مسکونی مناسب هستند. نمای چوبی نمایانگر حفاظت از ساخت و ساز اصلی در برابر اثرات محیطی است، در حالی که در عین حال یک عنصر مهم طراحی و زیبایی شناختی ساختمان است.

    چوب به عنوان یک ماده اولیه برای نما، انواع مختلفی از روکش ها و استفاده از پروفیل ها و رنگ های مختلف را ممکن می سازد. هنگامی که با سنگ، شیشه یا فلز ترکیب می شود، ویژگی های آن حتی بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد.

    چوب ترمو نما
    ترموود برای نمای ساختمان

    طراحی خانه با نمای چوبی مدرن

    خانه های مدرن با نمای چوبی دیگر شبیه کلبه یا ساختمان های کشاورزی نیستند. اینها ساختمان های با فناوری پیشرفته در سبک های پیشرفته، مینیمالیسم ، اکو و سایر سبک ها هستند. طراحی مدرن خانه با نمای چوبی ، کلبه ای فوق شیک در وسط جنگل با دسترسی به دریاچه است. رنگ کابینت پلی اورتان

    به جای خانه های چوبی ساده ، در اینجا یک ویلای دیدنی را می بینیم که برای زندگی در هر زمان از سال مناسب شده است. وسعت، سبکی و سازگاری با محیط زیست در حال تبدیل شدن به ویژگی های کلیدی فضاهای مسکونی هستند. اگر قبلاً یک خانه چوبی در وسط جنگل، به عنوان یک قاعده، چیزی مشترک با یک کلبه داشت، اکنون یک سیستم پویا، شیک و راحت از فضاها است که محیطی را برای زندگی خانوادگی تشکیل می دهد.

    نما ویلا

    چه چیزی طراحی خانه مدرن با نمای چوبی را متمایز می کند

    اولین ویژگی بارز نسل جدید خانه های چوبی ، سطح وسیعی از لعاب بود. چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران این پروژه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پنجره های پانوراما در همه طرف های ساختمان ارائه شده است که ارتباط نزدیکی با چشم انداز ایجاد می کند. اتاق ها منظره ای بدون مانع از زیبایی های اطراف دارند. و فضای نشیمن با تراس ها در تماس است.

    پیشنهاد شرکت معماریکا سایت FHCiran

    ویژگی بعدی و دوم طراحی خانه با نمای چوبی به سبک مدرن، جادار بودن و کاربردی بودن مناطق بود. هیچ اتاق تنگ و تاریکی وجود ندارد . همه فضاها تا حد امکان باز و پر از نور و هوا هستند. مفهوم مربوطه نیز در تراس ها مشاهده می شود. قسمت های نشیمن بیرون درب فراهم شده است. آنها مجهز به مبلمان باغ هستند. چیدمان مسکن حداقل پارتیشن ها و حداکثر منطقه بندی بصری را فراهم می کند. به همین دلیل مسکن راحت و جادار به نظر می رسد.

    نمای چوبی ساختمان

    نکته سوم کاربردی بودن خانه بود . اگرچه ساختمان از چوب ساخته شده است ، اما هیچ کنده کاری یا عناصر تزئینی عظیم غیر ضروری وجود ندارد. تمام سازه ها و سطوح به گونه ای ساخته و طراحی شده اند که به طور طبیعی با محیط طبیعی ترکیب شوند. در عین حال، آنها راحت و کاربردی هستند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. در چنین خانه ای ، ساکنان می توانند از آرامش و آرامش لذت ببرند و تا حد امکان توجه کمتری به مراقبت از خود شیء داشته باشند. اولویت سادگی و مختصر بودن است.

    ادغام یک خانه با نمای چوبی در اطراف

    این یکی دیگر از ویژگی های معماری مدرن از این دست است. چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران وظیفه این است که شی را با کمترین تأثیر به محیط وارد کنیم. برای دستیابی به اثر مطلوب، در ساختمان از مصالح معمولی برای این منطقه استفاده شده است و رنگ‌های نما و سازه‌ها به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که با پس‌زمینه در قالب یک جنگل زنده هماهنگ به نظر می‌رسند. قیمت چوب ترمو

    یکی دیگر از ابزارهای معرفی یک کلبه به محیط، چیدمان یک چمن بر روی یک بام بهره برداری شده بود. این عنصر بر گنجاندن ساختمان در مفهوم کلی طبیعت پیرامون آن تاکید داشت.

    نمای چوبی ساختمان

    طراحی خانهمدرن ارائه شده با نمای چوبی کاملاً مطابق با بهترین گرایش ها و گرایش های ساخت و ساز حومه ای سازگار با محیط زیست است. با وسعت و سبکی خود، ساختمان با موفقیت وارد محیط می شود و با فضایی راحت و دنج متمایز می شود.

    طراحی خانه یک طبقه مدرن با نمای چوبی

    در میان طبیعت سبز برزیل، خانه‌ای مدرن مجلل با قسمت‌های بزرگ برای نشیمن در بیرون پنهان شده است. از بخش هایی با اسکلت بتنی و نمای چوبی سازگار با محیط زیست تشکیل شده است. طرح ها تا حد امکان ساده و کاربردی هستند. در عین حال، طراحی یک خانه مدرن یک طبقه با نمای چوبی با یک میکروکلیمای راحت و امکان اتصال فضاها به سایت متمایز می شود. چوب ترمو

    بخشی از نما دارای شیشه های پانوراما است که از طریق آن ارتباط بصری با حیاط خلوت با استخر ایجاد می شود. همه اینها با پوشش گیاهی سرسبز عجیب و غریب احاطه شده است. درختان نخل، درختچه ها در پاسیو به عنصری از معرفی معماری به چشم انداز تبدیل شده اند. آنها همچنین در نزدیکی بخش هایی از ساختمان، استخر کاشته می شوند.

    نمای چوبی ساختمان

    کاربردی بودن یک خانه مدرن یک طبقه با نمای چوبی

    با توجه به قرار گرفتن تمامی فضاهای مسکونی چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران و فضاهای کاربردی در یک سطح، امکان اتصال آنها با بالاترین کیفیت به محوطه مجاور یعنی حیاط وجود داشت . تقریباً هر اتاق خروجی مخصوص به خود را به خیابان دارد.

    مناطق استخر، تراس جلوی خانه مستعد استراحت، یوگا، مدیتیشن است. فضایی دنج در پس زمینه ایجاد می شود. به جای حصار سنتی، محوطه با بوته ها و درختان زنده حصارکشی شده است که فضای خاص و رمانتیکی را در اینجا ایجاد می کند.

    یک پاسیو کوچک به عنوان یک منطقه حائل بین فضاهای خصوصی و اجتماعی عمل می کند. روکش دیوار در طراحی یک خانه مدرن یک طبقه با نمای چوبی به معرفی موفقیت آمیز آن به این محیط عجیب و غریب کمک می کند. معماری به منظره و عنصر مرکزی آن افزوده می شود. در عین حال، یک نگرش محترمانه به محیط طبیعی قبلی موجود در اینجا وجود دارد.  رنگ چوب کاپرینول هلند

    نمای چوبی ساختمان

    تاکید بر نماها در طراحی خانه یک طبقه با نمای چوبی

    هر پنجره پانوراما در خانه نمایی چوب ترمو برای نمای ساختمان ترمووود نما اداری ترموود نمای تجاری برای ویلا برای مسکونی طراحی و اجرای صفر تا صد نما در تمامی شهر های ایران از مناظر عجیب و غریب را ارائه می دهد. در یک مورد، استخر با تراس در پس زمینه سبز به عنصر مرکزی تبدیل می شود، در مورد دیگر، درختان و بوته ها در اولویت هستند. به عنوان یک قاعده، ما از فضاهای محرمانه، از جمله اتاق خواب ، اتاق حمام ، نماهای خصوصی بیشتری دریافت می کنیم . نمای مرکزی حیاط از اتاق نشیمن و آشپزخانه – غذاخوری می آید .

    حجم های نشیمن باز این امکان را فراهم می کند که فضای نشیمن را به نمای بیرون پنجره ها متصل کرده و محیطی واحد را با منظره تشکیل دهد. حتی آزادی و فرصت های بیشتر برای ساکنان.

    طراحی منظم یک خانه یک طبقهمدرن با نمای چوبی پیوند انتقالی بین تمدن، معماری و حیات وحش است. در عین حال، ساختمان مطابق با آخرین روندها است. در لاکونیسم، شدت اشکال و خطوط متفاوت است. اولویت با عملی بودن، راحتی و راحتی است. هر طرح و عنصر شی هدف کاربردی خاصی دارد.

    کانال you tube شرکت معماریکا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    12 دیدگاه دربارهٔ «چوب ترمو نما»

    1. بازتاب: طراحی و اجرای روف گاردن - معماریکا متریال روف گاردن و متریال بام سبز

    2. بازتاب: بتن اکسپوز چیست - فنی مهندسی معماریکا - معرفی بهترین بتن اکسپوز ایران

    3. بازتاب: خرید چوب پلاست - نمایندگی چوب پلاست/کارخانه تولیدات چوب پلاست

    4. بازتاب: ترمووود نمای ساختمان/ترموود در نما ساختمان/ترمود در نمای ساختمان

    5. بازتاب: ترمووود کفپوش - لیست قیمت چوب ترمو برای کف ایرانی و فنلاندی

    6. بازتاب: ترمووود در نمای ساختمان/ترمووود در نما ساختمان/ترمووود نمای ساختمان

    7. بازتاب: ساخت گرین وال ⋆ معماریکا 09126283243

    8. بازتاب: چوب ترمو سایت خاوران ⋆ معماریکا 09126283243

    9. بازتاب: چوب ترمو در اهواز ⋆ فروش ترمووود ود ایرانی ارزان قیمت به اهواز ⋆ 09126283243 ترموود

    10. بازتاب: چوب ترمو در مشهد ⋆ فروش ترمووود ود ایرانی ارزان قیمت به مشهد ⋆ 09126283243 ترموود

    11. بازتاب: نمایندگی ترمووود فروش چوب ترمو ارزان قیمت ایرانی با کیفیت بالا | معماریکا

    12. بازتاب: چوب ترمو در کرمان ترمووود ارزان قیمت کارخانه تولید ترموود ایرانی | معماریکا

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *