معماریکا

قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس

هوشمند سازی تراس طراحی و اجرا صفر تا صد تراس چوبی

  • هوشمند سازی تراس

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین تراس گاردن چوب ترمو سیستم آبیاری گیاهان و نور پردازی با تیم تخصصی و فنی مهندسی معماریکا با شهرنشینی شدید در سال های اخیر، مردم نمی توانند فضای سبزی را بیابند که بتوانند در میان توده های بتنی نفس بکشند. یکی از کاربردهایی که در نتیجه این امر پدیدار شد، کاربردهای محوطه سازی ترجیح داده شده در پشت بام ها و تراس ها است. قیمت ترموود تراس

    هوشمند سازی تراس

    در کاربردهای روف گاردن، آنالیزها با توجه به مساحتی که باید اعمال شود، انجام می شود. روش کاربرد بر اساس گزارش های تحلیلی شکل می گیرد. جدای از چنین مواردی، به طور کلی در سیستم های روف گاردن به ترتیب محاسبات استاتیکی از ابتدا تا انتها، کاربرد عایق آب و حرارت، شن ریزی، سیستم زهکشی برای زهکشی آب، خاک گذاری و کاشت به ترتیب انجام می شود. عنصر نورپردازی را در روف گاردن به عنوان مکمل اپلیکیشن روف گاردن می بینیم و با ایجاد زیرساخت در حین اجرا آن را به صورت کلی اجرا می کنیم.

    زندگی شهری با کیفیت نتیجه توزیع متعادل بین ساختمان ها، جاده ها و فضاهای سبز است. انواع مختلف استفاده از مناطق سبز در شهر، عملکردها، اندازه ها و مناطق خدماتی مناطق سبز تأثیر آنها را بر کیفیت زندگی شهری نشان می دهد. با این حال، تامین نیازهای مسکن جمعیت به سرعت در حال افزایش در شهرهای بزرگ منجر به کاهش مناطق سبز، به ویژه در مراکز شهرها و اطراف آن‌ها می‌شود. با توجه به ارزش بالای ملکی زمین ها در شهرها و نیاز به فضای سبز جمعیت روزافزون، استفاده از فضاهای خالی در ساختمان های شهرهای بزرگ با کارکردهای متفاوت و استفاده چند منظوره از تراس ها یا پشت بام ها آشکار شده است. که پشت بام ها پتانسیل بزرگی را به عنوان فضای سبز تشکیل می دهند.

    کاهش هزینه تجدید

    از آنجایی که نور خورشید در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند، عمر سیستم ضد آب در روف گاردن بسیار طولانی است.طراحی روف گاردن

    کاهش هزینه های گرمایش

    ماده ای است که نقش مثبتی در عایق حرارتی خاک دارد که اساس آرایش رویشی در روف گاردن را تشکیل می دهد. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین به همین دلیل، کاهش هزینه های انرژی در ساختمان هایی با روف گاردن اتفاق می افتد. روف گاردن ها همچنین با محافظت از ساختمان در برابر دمای بالا در برابر نور خورشید، عمر سیستم های سقف را افزایش می دهند.

    هوشمند سازی تراس
    قیمت هوشمند سازی تراس

    کاهش هزینه زهکشی

    مقدار قابل توجهی از آب باران در روف گاردن به دلیل تبخیر به طبیعت باز می گردد. با توجه به بازگشت به طبیعت، میزان آب تخلیه شده کاهش می یابد و کاهش میزان آب باعث کاهش هزینه در سیستم زهکشی و کاهش بار وارده بر سیستم فاضلاب شهری می شود.

    عملکردهای بوم شناختی باغ های پشت بام

    کاهش سطح گرد و غبار و دود

    باغ های پشت بام با کمک عناصر گیاهی خود گرد و غبار و سایر آلاینده ها و مواد مضر موجود در هوا را جذب می کنند. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین گاز خطرناک دی اکسید کربن موجود در هوا را جذب می کند و گاز اکسیژن را به بیرون می دهد. تأثیر مثبتی بر ریزاقلیم شهر دارد.تراس با چوب ترمو

    کاهش سطح نویز

    خود خاک و مواد گیاهی که برای چیدمان رویشی در روف گاردن استفاده می شود خاصیت جذب صدا دارد. به همین دلیل وظیفه کاهش صدایی که هم در داخل ساختمان و هم در مجاورت ساختمان ایجاد می شود را دارد.

    زیستگاه طبیعی گیاهان و حیوانات

    روف گاردن از نظر حیات طبیعی در شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است. زیستگاه های طبیعی در شهرهای بزرگ تقریباً وجود ندارند. به همین دلیل، روف گاردن های ایجاد شده در سطح ساختمان باعث افزایش فضای سبز در شهر و افزایش سرانه فضای سبز می شود و در عین حال به حفاظت از زیستگاه و تنوع زیستی در شهر نیز کمک می کند. روف گاردن ها کارکرد آشکارسازی زندگی واحه ای را در «محیط استریل شهری» دارند. باغ هایی که روی پشت بام ساختمان ها طراحی شده اند برای پرندگان، زنبورها، پروانه ها و سایر حشرات جذاب تر از سطح زمین هستند.

    هوشمند سازی بام ها و تراس های سبز رنگ

    وقت آن است که از مزایا استفاده کنید و بام ها و بام های سبز را متحول کنید. نکات مفید برای عایق رطوبتی، چینه شناسی صحیح و دستورالعمل. حتی برای پوشش گیاهی بدون خاک!

    همواره سعی بر این بوده است تا در سطوح مسطح ساختمان ها باغچه ها تا حد امکان شبیه به باغ های سنتی روی زمین تکثیر شود. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین اکنون علاوه بر تراس ها ، سقف های مسطح نیز در صورت دسترسی و استفاده ، با باغ های معلق فوق العاده سبز می شوند. به خصوص که پاداش سبز وجود دارد ، یکی از امتیازات خاموش تر از بقیه، اما همچنان معتبر و معتبر است.

    استفاده از بام سبز اگرچه هنوز گسترده نشده است، اما در واقع هم بر روی ساختمان های مسکونی و هم به عنوان پوششی از حجم های جانبی مانند گاراژها و جعبه ها اعمال می شود. برای پرکردن پشت بام گاراژ، به عنوان مثال، از مواد پرکننده استفاده می شود که بر روی سقف صاف ضد آب توزیع می شود، اما اغلب در غیاب حفاظت مناسب در برابر عملکرد مکانیکی گیاهانی که قادر به حمله به سازه ها هستند. در این صورت خطر نفوذ  به داخل اتاق ها وجود دارد.

    حتی در مورد سبز شدن بام های محیط های جانبی و غیر قابل سکونت، توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب به سازه ها، چینه شناسی کامل انجام شود، همانطور که لورا فوگلیانی و جووانا موتورا  در بام های سبز به طور گسترده توضیح داده اند که در آن 12 مورد عملی نیز وجود دارد. مصور .

    قیمت هوشمند سازی تراس
    هزینه هوشمند سازی تراس

    هوشمند سازی تراس سبز برای خانه های تهران

    1.  برای ساختن یک روف گاردن ، ابتدا باید با یک تکنسین بارهایی را که اتاق زیر شیروانی می تواند تحمل کند ، بررسی کنید و از بارگذاری بیش از حد آن با وزنه های بیش از حد خودداری کنید. در نظر بگیرید که 1 کیلوگرم خاک مرطوب (خاک روی دال سقف را می پوشاند) وزن طبیعی آن را دو برابر می کند.

    2.  قبل از شروع کار، شما همچنین باید از متخصصان بخواهید که روش های انتشار بخار آب را بررسی کنند.قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین

    3.  حالا بریم سراغ دل. برای اطمینان از یکپارچگی ضد آب، باید یک ورق پلی استر را پهن کنید و سپس آن را با یک غلاف PVC بپوشانید تا از حمله ریشه محافظت شود، و 5 تا 10 سانتی متر در امتداد لبه ها نگه دارید.

    4.  روی غلاف باید یک لایه زهکشی متشکل از شن و سنگریزه یا خاک رس منبسط شده، بلوک های کوچک لاستیک و پلی استایرن قرار دهید.

    5.  یک ورق پارچه نبافته را روی آن پهن کنید تا آب فیلتر شود.

    6.  در نهایت، می توانید لایه ای از خاک را که باید دال پشت بام یا تراس را بپوشاند تا گیاهان، بوته ها و درختان کوچک را بپوشانید، پخش کنید. بنابراین باغ مطلقاً با گلدان ساخته نخواهد شد.

    7.  تمام لایه های مواد را برش دهید، ناودان ها را آزاد بگذارید تا آب اضافی تخلیه شود .تراس

    8. گیاهان چند ساله  را بکارید (15 در هر متر مربع): آنها را محکم فشار دهید تا روی نان های گیاهی را با کمی بستر بپوشانید.
    برای باغ های معلق، خاک های کم وزن، غنی از مواد آلی و معدنی وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های آن ظرفیت ذخیره آب زیاد است.

    نگهداری از هوشمند سازی تراس گاردن

    در چند ماه اول به خوبی از بام سبز خود مراقبت کنید. پس از آن، دو مداخله در سال کافی خواهد بود. برای اینکه وزن روی پایه زیاد نشود، لازم است هر بار کمی باغچه را آبیاری کنید، اما مکرر. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین بلافاصله پس از کاشت 2 تا 3 بار در هفته آب دهید. آبیاری کافی – گیاهان منفرد ممکن است به خوبی رشد نکنند و مناطق بایر ایجاد کنند.

    زهکشی و ضد آب بودن روف گاردن را بررسی کنید .

    برای پر کردن سوراخ‌هایی که در سبزه ایجاد شده‌اند، چند شاخه از گیاهانی که بهتر از بقیه رشد کرده‌اند جدا کنید، آنها را پخش کنید و مطمئن شوید که توسط بستر پوشانده شده‌اند.

    به گیاهان مواد مغذی کافی بدهید. در صورت کمبود، سالی یک بار با کود طولانی مدت کوددهی کنید مقادیر؟ حدود 30 گرم کود در هر متر مربع. بهترین زمان برای آشتی بهار است.طراحی و اجرا روف گاردن

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    نحوه طراحی (حتی حاشیه ها)

    در مورد سبز کردن پشت بام های عملی و ساخت یک روف گاردن بر روی سقف های مسطح، توصیه می شود به سیستم سبز فشرده سبک متوسل شوید که ضخامت و وزن نسبتاً محدودی دارد: به طور متوسط ​​22 سانتی متر برای 210 کیلوگرم بر متر مربع.

    باغ نور فشرده

    در عمل این یک سیستم سبز با وزن کم و هزینه های نصب و نگهداری است که پس از تایید استاتیکی سازه های باربر برای ساختمان های موجود نیز مناسب است.

    باغ‌های معلق سبز روشن می‌توانند هم زمین‌های چمن‌کاری و هم زمین‌های آسفالت‌شده داشته باشند تا قابلیت استفاده آسان‌تر شود و هم مناطقی با گونه‌های متوسط ​​و بوته‌دار کاشته شوند.

    برخلاف فضای سبز گسترده، روف گاردن مانند باغ سنتی نیاز به نگهداری و  آبیاری منظم دارد . قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین علاوه بر این، برای ایجاد یک بام سبز سبک، می توان از گونه های مختلف گیاهی استفاده کرد که نتایج زیبایی شناختی خوبی به دست می دهد.

    برای جلوگیری از کارهای سخت نگهداری، اگر سقف مسطح قابل دسترسی را در نظر بگیریم، می‌توانیم یک نوار محیطی، در نزدیکی سازه‌های باربر ساختمان، سبز شده با سیستم سبز روشن و گسترده با استفاده از درختچه‌ها و اسانس‌های کوچک در نظر بگیریم ، در حالی که ناحیه مرکزی بام را می توان با فضای سبز گسترده ای که توسط مسیرهای عابر پیاده، محوطه های چمنزار و غیره زنده می شود، سبز کرد.

    مناطق سبز متراکم و مناطق چمن به بستر مناسب و سیستم آبیاری نیاز دارند در حالی که فضای سبز وسیع تر به ضخامت بستر کمتری نیاز دارد و نیازی به سیستم آبیاری ندارد، در صورتی که بستر به دقت مطالعه شده باشد.

    البته نواحی مختلف باید با دقت طراحی و با استفاده از حاشیه هایی که دارای ضخامت های مختلف نیز هستند، از هم جدا شوند .

    نمونه ای از چینه شناسی سقف سرد

    رایج ترین چینه شناسی ، برای ضخامت کلی 24 سانتی متر و وزن حدود 220 کیلوگرم بر متر مربع:
    – کف.
    – روکش شیب دار؛
    – مانتو ضد آب ؛
    – ذخیره آب؛
    – لایه زهکشی 6 سانتی متر؛
    – لایه ژئوتکستایل؛
    – بستر 15 سانتی متری؛
    – لایه کشت شده 3 سانتی متری

    آخرین لایه 3 سانتی متری خاک ریز برای کاشت چمن کارایی دارد. زهکشی همیشه انجام می شود و همچنین زیر آن به صورت جانبی  انجام می شود تا بتوان غلاف ضد آب را روی دیوارهای محیطی سقف مسطح بالا برد و آن را جدا از زیرلایه نگه داشت.

    چینه شناسی استاندارد: قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین 1) کف شیب دار. 2) پوشش ضد آب ضد ریشه؛ 3) Daku FSD 20 62mm; 4) Daku stabilfilter SFI 1.45mm. 5) خاک سقف داکو 1 از 150 میلی متر; 6) کاشت خاک سقف داکو از 30 میلی متر; 7) چمن کاشته شده؛ 8) سیستم آبیاری بارانی 

    برای جدا کردن خاک از دیوار می توانید. همچنین از حاشیه توف استفاده کنید که از تشکیل پوشش گیاهی نزدیک به دیوار جلوگیری می کند و عملیات چمن زنی را تسهیل می کند.

    حتی مناطق چمن و بوته باید به دلیل ضخامت های مختلف خاک که اسانس های مختلف نیاز دارند از هم جدا شوند. همچنین در این حالت می توان از حاشیه توف استفاده کرد که دو ارتفاع زمین را بدون نیاز به خاک گذاری بیشتر جدا می کند. بیش از حد لازم و غیر ضروری بارها را افزایش می دهد. همچنین در این مورد، حاشیه عملیات چمن زنی را با جلوگیری از گسترش چمن حتی در ناحیه بوته ها تسهیل می کند.

    در مورد فضای سبز گسترده، یک یا چند نقطه زهکشی ساخته شده از پی وی سی، باید به طور دقیق برنامه ریزی و مطالعه شود، که بر روی آن به راحتی می توان لایه ژئوتکستایل را بالا برد و اطراف آن را با مواد زهکشی احاطه کرد تا خاک از زهکش جدا شود. علت مکرر انسداد

    حتی نواحی سنگفرش شده که نیاز به چینه شناسی متفاوتی نسبت به مناطق سبز دارند، نیاز به جداسازی مناسب دارند در حالی که پانل زهکشی می تواند هم در زیر سطوح سنگفرش و هم در زیر مناطق سبز پیوسته باشد.

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    جایگزین: پوشش گیاهی بدون خاک

    پوشش های گیاهی بدون خاک نیز وجود دارد . در بازار یک سیستم مدولار وجود دارد که به راحتی هم در بالکن خانه و هم روی سقف های تخت نصب می شود. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین سهولت اجرا و عدم کار اولیه سازه ای و تقویت کننده، محصول را بسیار همه کاره و به راحتی پخش می کند.

    روش ابتکاری مورد استفاده، کشت در سطح زمین است که قبلاً برای باغ های معلق، دیوارهای سبز و پشت بام ها و همچنین برای کشت غیرحرفه ای سبزیجات و گیاهان معطر استفاده شده است. این سیستم در قالب جعبه های فولادی ضد زنگ به شکل یک هرم کوتاه ارائه شده است که انواع زیادی از گونه های گیاهی از جمله گونه های متوسط ​​و بزرگ را در خود جای داده است. آنها مستقیماً به سطح پشت بام یا تراس متصل می شوند.

    جایزه سبز برای باغ و پشت بام

    پاداش سبز شامل کسر 36 درصد از هزینه های انجام شده برای مداخلات زیر است:
    – ساماندهی فضای سبز خصوصی ساختمانهای موجود ، واحدهای مستغلات، متعلقات یا حصارها، سیستم های آبیاری و احداث چاه،
    – ساخت بام سبز و باغ های معلق .

    در صورت ارتباط با اجرای این مداخلات، هزینه های طراحی و نگهداری نیز مشمول یارانه می شوند.

    این کسر باید به ده اقساط سالانه به میزان مساوی تقسیم شود و حداکثر به ازای هر واحد مسکونی قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین محاسبه شود. بنابراین، حداکثر کسر (36٪ از 5000) برای هر ملک است.
    پرداخت هزینه ها باید از طریق ابزارهایی انجام شود که امکان ردیابی آنها را فراهم می کند

    هزینه های انجام شده برای مداخلات انجام شده در قسمت های مشترک خارجی ساختمان های کاندومینیوم نیز واجد شرایط است، تا حداکثر مبلغ کل قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین برای هر واحد مسکونی.
    در این صورت مالکیت انفرادی حق کسر در حدود سهمیه متعلق به خود را دارد مشروط بر اینکه در شرایط ارائه اظهارنامه واقعاً به کانکس پرداخت شده باشد.

    یک روف گاردن در تراس به نام سازگاری با محیط زیست

    چمن روی پشت بام : اصطلاح باغ معلق نشان دهنده یک سیستم سبز چند منظوره است که به عنوان پوششی برای ساختار معماری، بدون تماس مستقیم با زمین طبیعی قرار گرفته است.
    به اصطلاح بام سبز معمولاً برای نیازهای صحنه نگاری در تمام مناطق مسکونی یا تجاری که امکان ایجاد باغ مشترک روی زمین وجود ندارد، طراحی می شود.

    گالری عکس با اسکرول کناری، برخی از محیط‌های بیرونی را نشان می‌دهد که با خلاقیت انحصاری شرکت‌های تخصصی در این بخش، مانند قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین، به طرز ماهرانه‌ای به فضاهای سبز تبدیل شده‌اند.

    فضای سبز را می‌توان بالای سازه‌های ساخته شده، چه مسطح یا حتی شیبدار، و چه در مناطقی که لزوماً از سطح زمین بالا نمی‌آیند طراحی کرد: این مورد در مورد چمنی است که بر روی دال سقف گاراژهای زیرزمینی قرار گرفته است.

    در همه موارد، علاوه بر ارزش زیبایی شناختی بدون شک، تأثیر زیست محیطی مثبت چنین سازه ای بر قلمرو و چشم انداز اطراف از اهمیت اساسی برخوردار است و تأثیرات مفیدی بر زیست محیطی دوستدار فضای بیرونی خانه دارد.

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    چوب ترمو برای تراس کاملا طبیعی

    در طراحی پرسپکتیو، راه حل طراحی خود را به تصویر کشیدم، که به طور خاص برای زیباسازی و اجرای تراس اتاق زیر شیروانی شهر به روشی کاملاً طبیعی طراحی شده است .

    این یک منطقه پلکانی محدود است، در مجموع تقریباً 10 متر مربع. به نظر می رسد این منطقه خارجی در دو طرف توسط دیوارهای مرزی دو ملک بیگانه با آپارتمان تعریف شده است.

    شیب دیوارهای جانبی نشان‌دهنده شیب شیب‌های سقف است که روی خط لبه‌های محیطی ، یعنی به سمت پایین‌ترین قسمت سقف همگرا می‌شوند. دیوار
    پایینکه با ارتفاع حداقل 1.20 متر طراحی شده است، از محوطه خارجی محافظت می کند و یک برآمدگی متعامد را تشکیل می دهد، بنابراین بالکن دیگری مشرف به چشم انداز شهری طراحی می شود. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین تراس از طریق نصب کاشی های سفالی دستکاری شده به صورت مورب ایجاد شده است تا حس نوری گسترش فضایی بیشتر را به محیط خارجی بدهد. یک حاشیه کم، از دو ردیف آجر باریک ، که به صورت طولی قرار گرفته اند، به عنوان یک پایه محافظ عمل می کند و به عنوان پاسپارتو عمل می کند.

    به سنگ تراشی صمیمی که با رنگ سیلیکات در فضای باز تکمیل شده است، مخصوص مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد.

    دیوار پایین با بالکن برجسته در بالا با صفحات تاج سفالی پوشیده شده است ، بنابراین یک قاب تزئینی، هماهنگ با رنگ ها و طبیعی بودن سطح سنگ فرش تراس ایجاد می کند.

    منطقه نشیمن داخلی آپارتمان در پشت میدان تصویر ایجاد می شود. در تداوم تنظیمات داخلی، من یک منطقه ناهار خوری در فضای باز را آماده کرده ام که در پیش زمینه قابل تشخیص است.

    میز گرد با ورق فلزی رنگ‌آمیزی سفید و صندلی‌های هماهنگ، اتاق ناهارخوری گوشه‌ای را با خطوط ضروری راه‌اندازی می‌کنند که برای صرف صبحانه یا یک غذای سریع در هوای آزاد مفید است.

    ناحیه کنار گوشه ناهار خوری در فضای باز گسترش می یابد و به نوعی میدان خصوصی زندگی می بخشد که از آنجا یک مسیر سینوسی شروع می شود ، زیرا توسط لبه های منحنی باغ معلق محدود می شود.از تصور جدید
    این فضای معلق سبز را می توان بخشی با یک مانتوی چمنی و بخشی را با گیاهان همیشه سبز و چند درختچه با ارتفاع متوسط ​​سامان داد. سنگریزه های کوچکی که در اینجا و آنجا پراکنده شده اند می توانند بستر گل گیاهان گلدار معطر یا یکساله را احاطه کنند، بنابراین ترکیبی متنوع و جذاب از گونه های گیاهی در فضای باز را تشکیل می دهند.

    دو اپلیکیشن فلزی رنگ شده به دیوارهای جانبی ثابت می شوند. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین آنها مجهز به نور مضاعف هستند که به سمت بالا و پایین هدایت می شوند تا فضای نرم مناسبی را حتی در طول شب ایجاد کنند و برجستگی بیشتری به سبزه ها بدهند.تخت گل .

    تنظیمات فضای باز: زیبا و اجرا در تراس سبز

    باغچه های معلق پس از بازرسی فنی توسط پرسنل متخصص برای بررسی مقاومت بارگذاری سطوح مورد نظر، نیازمند اقدامات احتیاطی هستند: تهیه سیستم زهکشی مناسب، خاک مخصوصاً سبک ، عایق رطوبتی کف زیرین و آبیاری صحیح . به طور مکرر و در مقادیر متوسط ​​انجام شود تا بیش از حد فضای تحت پوشش بارگذاری نشود.عکس بالا یک واقعیت در فضای باز از شرکت قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین را به تصویر می کشد، متخصص در ایجاد سقف های باغ بام، از طریق سیستم های سبز پیشرفته که درجه بالایی از یکپارچگی چشم انداز را با قلمروی که در آن قرار گرفته اند، ارائه می دهد.

    سطح سنگفرش شده با دال های چهار گوش با چمنی که توسط تخت گل های سرسبز و رنگارنگ احاطه شده است به هم متصل می شود. دو ستون ساختاری رواق با گیاهان بالارونده پوشیده شده اند و جلوه ای زیبا از سبکی و حرکت رو به بالا را ایجاد می کنند. در همزیستی طبیعی کامل بین ساختمان و بام سبز . تصویر بعدی یک محیط بیرونی ایجاد شده توسط این شرکت را نشان می دهد

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین : متخصص در طراحی و ساخت فضاهای سبز.یک تراس توسعه یافته در دو سطح به لطف چیدمان روف گاردن منحصر به فرد و جذاب شده است.
    فرش سبز طرحی هندسی به خود می گیرد که در تضاد با سفید مطلق کفپوش و مبلمان است. سطح بالایی با یک استخر شنا مشخص می شود که پوشش گیاهی محیطی را احاطه کرده است ، با جلوه ای از یک آبگرم شگفت انگیز مجهز ، احاطه شده توسط فضای سبز.

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    طراحی فضای داخلی و خارجی خانه به صورت آنلاین

    به لطف اینرسی حرارتی ارائه شده توسط خاک و پوشش گیاهی، باغ های معلق عایق بندی خوبی از پوشش ساختمان را تضمین می کنند و در نتیجه ارزش ساختمان ها را افزایش می دهند.
    اثرات مفید بام‌های سبز می‌تواند ارزشمند باشد، به‌ویژه در بافت‌های شهری، زیرا اکسیژن را به اتمسفر باز می‌گرداند و با تأثیر گازهای گلخانه‌ای که مسئول آسیب رساندن به گرمایش زمین هستند، مقابله می‌کند.

    راه‌های زیادی برای پیکربندی محیط‌های منحصربه‌فرد و بسیار قابل زندگی وجود دارد، زیرا آنها به طور هماهنگ در منظره‌ای که در آن قرار دارند یکپارچه شده‌اند. خدمات طراحی

    رایگان آنلاین ماتوصیه های تخصصی را با هدف سفارشی سازی فضاهای داخلی و خارجی خانه از طریق راه حل های استراتژیک و نوآورانه ارائه می دهد که قادر به تضمین رفاه زندگی در معنای وسیع است.
    نقشه های توزیع و نقشه های سه بعدی واقع گرایانه تنظیمات با در نظر گرفتن نیازهای خاص مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرند تا همیشه یک همزیستی منطقی از زیبایی معماری و عقلانیت زنده ایجاد شود.

    تراس سبز : مزایا و معایب

    باغ ها، تا به حال، دیگر تنها روی زمین نیستند، بلکه به سمت بالا، روی تراس ها، روی بالکن ها، روی پشت بام ها بالا می روند. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین ما در مورد باغ معلق روی تراس صحبت می کنیم، باغی که در شهرهای معاصر ما را به سمت آسمان بالا می برد و گیاهان و درختان کوچک را در جایی که چند سال پیش هیچ کس فکر پیدا کردن آنها را نمی کرد مشاهده کرد. .

    علاوه بر این، طراحی روف گاردن در تراس هنوز یک عملیات ساده نیست، زیرا مستلزم یک سری اقدامات احتیاطی لازم برای جلوگیری از آسیب رساندن به مستاجران در طبقه پایین و در واقع به گیاهان مورد استفاده است.

    روف گاردن در تراس: چگونه آن را بسازیم؟

    هنگام طراحی روف گاردن در تراس، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک لایه خاک تهیه کنید که باید دال سقف را بپوشاند. این منطقه میزبان گیاهان، بوته ها و درختان کوچکی است که برخلاف آنچه در ایوان های معمولی اتفاق می افتد، در گلدان ها وجود ندارند..آلاچیق

    بسیار مهم است که امکان سنجی کار را با یک تکنسین ، قبل از اقدام به موقعیت یابی زمین بررسی کنید تا از بارگذاری بیش از حد کف جلوگیری شود.

    علاوه بر این، با توجه به اینکه زمین آبیاری خواهد شد، برای جلوگیری از نفوذ، لازم است از آب بندی تراس اطمینان حاصل شود. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین برای این منظور توصیه می شود  یک ورق پلی استر را پهن کنید و روی آن را با یک غلاف PVC بپوشانید که از حمله ریشه محافظت می کند. یک لایه زهکشی نیز باید روی غلاف قرار داده شود که شامل شن و سنگریزه یا خاک رس منبسط شده، بلوک های کوچک لاستیک و پلی استایرن است.

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    یک ورقه پارچه نبافته باید روی زهکشی گذاشته شود تا آب صاف شود و فقط در این مرحله خاک پخش شود .

    از کدام خاک برای روف گاردن استفاده کنم؟

    هنگام طراحی روف گاردن در تراس، یکی از متداول ترین سؤالات مربوط به نوع زمین برای انتخاب است. برخی از انواع خاک ها به طور خاص برای احداث باغ های معلق، وزن کم، غنی بودن از مواد آلی و معدنی و ظرفیت ذخیره آب زیاد ایجاد شده اند. ساخت کابینت پلی اورتان

    باغ پشت بام در تراس: جوانب مثبت و منفی

    ایجاد یک روف گاردن در تراس دارای مزایای بسیاری است که فراتر از ارزش زیبایی شناختی ناب داشتن یک واحه سبز در پشت بام و رفاه روانی است که برای گذراندن زمان در آغوش طبیعت به ارمغان می آورد.

    این انتخاب در واقع بر خود ساختمان نیز تأثیر می گذارد و عایق حرارتی را بهبود می بخشد و در نتیجه به دلیل تبخیر آب آزاد شده در زمین، اتاق ها را در تابستان خنک تر نگه می دارد.

    به طور قابل توجهی نویز را کاهش می دهد ، زیرا سطح گیاه به جای انعکاس صداها مانند یک سطح صاف، صداها را جذب می کند و هوا را تمیز می کند.

    ساختمان ها یکی از مهم ترین ابزارهایی هستند که برای رفع نیازهای حیاتی مردم تولید می شوند و سازه های زیادی در سراسر جهان تولید می شود. بنابراین، بخش ساخت و ساز از نظر اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در اکثر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه نقش مهمی ایفا می کند. در مطالعات قبلی تاکید شده است که 40 درصد انرژی مصرفی جهان به دلیل ساختمان و کاربردهای مرتبط با آن است. سازه ها مسئول 33 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای هستند [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین ]. میزان بالای انتشار گازهای گلخانه ای منتشر شده در طول مصرف منابع تجدیدناپذیر و استفاده از سیستم های گرمایشی-تهویه باعث مشکلات مهمی مانند گرم شدن کره زمین، تخریب جنگل ها و تولید زباله می شود [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. راهکارهایی برای این منظور؛ محصولاتی که منابع طبیعی و انرژی کمتری مصرف می کنند،

    ساختمان‌های سبز با تکنیک‌های ساخت‌وساز تولید می‌شوند که باعث صرفه‌جویی در انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و حمایت از استفاده از مواد بازیافتی می‌شود. برخی از تکنیک‌هایی که در سال‌های اخیر برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته‌اند، سقف‌ها و نماهای سبز هستند. باغ های اعمال شده در سطوح ساختمان به دلیل مزایایی که در جلوگیری از مشکلات مهم زیست محیطی مانند جزیره گرمایی و آلودگی هوا در مراکز شهری و پایدار ساختن ساختمان ها ارائه می کنند، در سال های اخیر به استراتژی های ارزشمندی تبدیل شده اند

    تأثیر جزیره گرمایی و آلودگی هوا در شهرها

    مراکز شهری که اکثریت جمعیت انسانی را در خود جای داده اند، در سال های اخیر افزایش چشمگیری دما را تجربه کرده اند. شهرنشینی منجر به افزایش ساختمان ها در شهرها و افزایش ارزش زمین می شود. افزایش ارزش زمین باعث کاهش فضای سبز می شود. در بیشتر شهرهای بزرگ، سطوح مصنوعی ایجاد شده توسط ساخت و ساز متراکم منجر به افزایش جذب تابش خورشیدی و ظرفیت گرما می شود. گرمای جذب شده توسط سطوح ساختمان و انباشته شده بر روی این سطوح می تواند در شرایط عادی به راحتی از مرکز شهر دور شود. اما کمبود فضا بین ساختمان ها مانع از تهویه طبیعی می شود [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. بنابراین، گرمای محبوس شده بر روی سطوح ساختمان در طول روز، در عصر به محیط بیرون باز می گردد. این وضعیت باعث می شود که مقادیر دما بالاتر از حد نرمال باقی بماند. بنابراین باعث می شود سیستم های تهویه مطبوع بیشتر کار کنند [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. افزایش مقادیر دما در مراکز شهری در نتیجه این چرخه “جزیره حرارتی” نامیده می شود (شکل 1). اثر جزیره گرمایی اولین بار در قرن نوزدهم و پس از انقلاب صنعتی در لندن مشاهده شد. این اثر در سال های اخیر به طور تصاعدی در حال افزایش بوده است، مشکلاتی که ایجاد می کند اهمیت فزاینده ای پیدا کرده و با گرم شدن کره زمین مرتبط است. طراحی روف گاردن

    آلودگی هوا عامل دیگری است که اثر جزیره گرمایی را تقویت می کند و نگرانی های سلامتی را افزایش می دهد. سازمان بهداشت جهانی مرگ 1 میلیون نوزاد نارس در سراسر جهان را با آلودگی هوای شهری مرتبط می داند. از سوی دیگر سازمان جمعیت ملل متحد اعلام کرده است که جمعیت جهان در سال 2030 به 9.7 میلیارد نفر خواهد رسید و گروه هایی از مردم حساس به عوامل محیطی ظهور خواهند کرد. به همین دلیل باید برای مشکلات ناشی از اثرات جزیره گرمایی و آلودگی هوا راه حل ارائه کرد و راه حل های ساختاری تولید کرد

    دولت های محلی شروع به ایجاد سیاست های مختلفی برای این منظور کرده اند. افزایش فضای سبز شهری راه حل مناسبی است که به خنک شدن طبیعی منطقه و کاهش ذرات آلاینده هوا کمک می کند. گیاهان از بخش قابل توجهی از پرتوهای خورشید در طول فتوسنتز، تعرق و تبخیر استفاده می کنند و آلاینده های هوا را در برگ های خود به دام می اندازند [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین ساخت گرین وال ]. به لطف فضاهای سبز ایجاد شده در نما و پشت بام ساختمان ها، می توان محیط موجود را خنک کرد، اثرات جزیره گرمایی و آلودگی جوی را کاهش داد.

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    باغ بام و نما تراس سبز هوشمند سازی

    یکی از راه حل های پیشنهادی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سطوح مواد و محیط که یکی از مهمترین دلایل اثر جزیره حرارتی شهری است، ترجیح مواد با ارزش جذب حرارت بالا و بازتاب پذیری (مواد سرد) است. راه حل دیگر ایجاد مناطق سبز در سطوح ساختمان است [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. در تحقیقات علمی مشخص شده است که فضای سبز ایجاد شده بر روی سطوح ساختمان نتایج کارآمدتری نسبت به استفاده از مصالح سرد می دهد. در مطالعه ای مشخص شد که استفاده از مصالح سرد در یک منطقه شهری منتخب باعث کاهش دمای منطقه به میزان 1.5 درجه سانتیگراد می شود، در حالی که در یک منطقه شهری مشابه، دو روف گاردن و دو باغ نما می توانند دما را تا 10 درجه سانتیگراد کاهش دهند.

    باغ های پشت بام

    بام های نیمه یا کاملاً پوشش گیاهی را “بام سبز” یا “بام باغ” می نامند. این باغ ها؛ از لایه عایق، بستر رشد ( بستر)، گیاه، محافظ ریشه و لایه های زهکشی تشکیل شده است. بسته به نیازهای اقلیمی می توان سیستم های آبیاری را به این لایه ها اضافه کرد [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. روف گاردن با مزایای زیست محیطی فراوان مانند شکل 2 است. این به سه چارچوب فشرده، نیمه فشرده و گسترده تقسیم می شود طراحی و اجرا روف گاردن

    سقف‌های فشرده محیط رشد عمیق‌تری دارند که به ریشه‌ها اجازه می‌دهد تا عمیق‌تر بروند و درختان و درختچه‌ها رشد کنند. از سوی دیگر، سقف‌های وسیع، محیط رشد نازک‌تری دارند، که اجازه می‌دهند لایه‌های گیاهی کم مانند سدوم یا چمن رشد کنند (قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین). سقف های گسترده لایه سبک تری را تشکیل می دهند و می توانند برای مدت طولانی در آب و هوای اروپا تقریباً بدون نیاز به نگهداری دوام بیاورند

    باغ های نما

    باغ های نما; می توان آن را به عنوان سیستم های روکش نمای کاشته شده تعریف کرد [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. گیاهان مورد استفاده در این نوع باغ یا از زمین ریشه می گیرند، در داخل لایه دیوار قرار می گیرند یا در داخل پانل های مدولار در خارج ساختمان قرار می گیرند

    باغ های نما به دو گروه مختلف نمای سبز و باغ عمودی تقسیم می شوند. نماهای سبز با گیاهان بالا رونده ایجاد می شوند. این گیاهان یا مستقیماً در نمای ساختمان رشد می کنند یا با چسبیدن به قفس ها یا سیم های از پیش ساخته شده روی نما رشد می کنند (قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین). نمای سبز اغلب از کف ساختمان بیرون می زند و به همین دلیل مقرون به صرفه است. با این؛ معایب آنها این است که از هرگونه تعمیر و نگهداری یا تعمیراتی که باید در قسمت بیرونی انجام شود جلوگیری می کننداز سوی دیگر باغ های عمودی یک عنصر نما هستند که بر روی نمای ساختمان نصب شده و لایه گیاهی یا چمنی روی آن رشد کرده است [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. کاشت در باغ های عمودی در پانل های مدولار مبتنی بر فلز یا پلیمر که حاوی محیط رشد خود (خاک، نمد، پرلیت و غیره) است انجام می شود بام سبز در تهران طراحی و اجرای روف گاردن با ترمووود در تهران

    باغ های نما; نوع سیستم ساختمانی، گونه های گیاهی، ضخامت لایه برگ و ضریب جذب برگ ها در سطح مزیت های حرارتی موثر است

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    مزایای زیست محیطی باغ تراس سبز

    باغ های پشت بام و نما مزایای زیست محیطی زیادی دارند. این مزایای زیست محیطی در زیر بیان شده است

    کاهش مصرف انرژی هوشمند سازی تراس

    گاردن بام و نما در کاهش تغییر مقادیر دمای داخلی و میزان انرژی مصرفی در تهویه مطبوع بسیار موثر است، اما سیستم عایق حرارتی موجود ساختمان نیز در این امر مهم است. در حالی که تأثیر این باغ ها در ساختمان های بدون عایق بیشتر مشهود است، اما سهم آنها در ساختمانی با سیستم عایق مناسب کمتر است.ساخت باربیکیو

    در مطالعه ای که در اسپانیا انجام شد؛ میزان انرژی مصرفی در طول عمر بام های تولید شده با سیستم های مختلف مشخص شده است. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین هنگامی که مصرف انرژی سه سقف مختلف با سنگریزه و رنگ سفید با روف گاردن بررسی می شود، مشخص شده است که روف گاردن 1 درصد از مصرف انرژی سالانه و 6 درصد برای مصرف انرژی تابستانی را تامین می کند

    این نوع باغ ها در مناطق مختلف آب و هوایی اثرات متفاوتی دارند. به عنوان مثال در کاهش دماهای بالا در آب و هوای گرمسیری موثر است، اما در این مناطق باید عمق بستر رشد را افزایش داد. با این حال، کارایی روف گاردن در مناطق بسیار سرد مورد بحث است. برخی از مطالعات نتایج مثبت و برخی دیگر نتایج منفی داده اند

    کاهش اثر جزیره گرمایی هوشمند سازی تراس

    مشخص شده است که استفاده از مصالح با بازتاب بالا و باغچه های سقف و نما در کاهش اثرات جزیره گرمایی مفید است. در حالی که مقادیر بازتاب مصالح ساختمانی موجود در سقف ها و نماها بین 0.10-0.20 است، مقدار بازتاب باغ ها بین 0.70-0.85 است. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین بیان شده است که کاربرد گسترده روف گاردن ها می تواند دمای محیط را 0.3-3 درجه سانتیگراد کاهش دهد و گسترش روف گاردن ها به ویژه در مناطق آب و هوای معتدل مفید است تراس

    کاهش آلودگی هوا هوشمند سازی تراس

    همه گونه های گیاهی ذرات آلاینده هوا را در برگ های خود به دام می اندازند. هنگامی که اثرات کاهش آلودگی هوا ارزیابی می شود. نشان داده شده است که روف گاردن های فشرده نتایج بهتری نسبت به سایر انواع باغ دارند. در مطالعه ای که در سنگاپور انجام شد، پوشش سقف موجود یک گروه ساختمانی، روسازی سنگریزه، به یک بام گاردن تبدیل شد. میزان آلاینده های موجود در هوا قبل و بعد از کاربرد مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به نتایج؛ بسیاری از ذرات به نسبت قابل توجهی کاهش یافته اند و میزان دی اکسید گوگرد که اثرات منفی بر سلامت مواد و انسان دارد، تا 37 درصد کاهش یافته است هوشمند سازی روف گاردن

    قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس
    هوشمند سازی تراس

    کنترل آب و صدا هوشمند سازی تراس

    بیان می شود که به خصوص روف گاردن در کنترل جریان آب های طوفانی موثر است. در مطالعه‌ای که اثرات باغ‌های پشت بام را بر کاهش جریان آب بررسی کرد، مشخص شد که بام‌های گسترده 60 درصد کاهش می‌دهند، در حالی که سقف‌های فشرده کاهش 100 درصدی را ایجاد می‌کنند [قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین]. در مطالعه دیگری که به بررسی اثرات گونه های گیاهی بر احتباس آب پرداخته است. حجم رواناب سه پوشش گیاهی مختلف (علف بلند، علف کوتاه و سدوم) مورد ارزیابی قرار گرفت. در نتیجه مشخص شد که قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین کمترین اثر و چمن بلند بیشترین اثر را دارد

    باغچه های پشت بام و نما نیز به لطف ضریب جذب بالای لایه گیاهی و شکاف ایجاد شده بین برگ ها، انتقال صدا را کاهش می دهند و در نتیجه مزایایی برای عایق صدا ایجاد می کنند. در مطالعات انجام شده در این زمینه بیان شده است که کاهش قابل توجهی در انتقال صدا وجود دارد تراس با چوب ترمو

    حفاظت از محیط زیست هوشمند سازی تراس

    تحقیقات در مورد ویژگی‌های اکولوژیکی باغ‌های پشت بام و نما اغلب شامل تحلیل‌های چرخه زندگی است و در این زمینه به ویژه اثرات زیست‌محیطی پلیمرها مورد بررسی قرار می‌گیرد. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین باغ های پشت بام و نما زمانی که در بلندمدت ارزیابی شوند پایدار هستند. هنگامی که استفاده از مواد بازیافتی فراهم شود، می توان مزایای آن برای محیط زیست را افزایش داد. چنین اقداماتی همچنین مزایایی را برای حفاظت از تنوع زیستی و زیستگاه های طبیعی فراهم می کند و در سال های اخیر به عنوان یک منطقه کشاورزی شهری مورد استفاده قرار گرفته است

    با توجه به مزایای زیست محیطی باغ های پشت بام و نما که از نیمه اول قرن بیستم اجرا شده اند، می توان موارد زیر را بیان کرد.هوشمند سازی روف گاردن

    • مهمترین سهم این گونه کاربردها کاهش اثرات جزیره گرمایی شهری است. با فتوسنتز، تعرق و تبخیر، هوای اطراف این گونه باغ ها خنک می شود، به طوری که افزایش دما در مناطق با تراکم ساختمانی بالا متعادل می شود.
    • روف و گاردن نما بر روی سطوح لخت ساختمان اعمال می شود و با عمل به عنوان یک لایه عایق، جلوه بصری را افزایش داده و گردش حرارت را در سطح کاهش می دهد. قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس سبز گرین بنابراین می توان هزینه های گرمایش و سرمایش فضای داخلی را نیز کاهش داد.
    • باغ های پشت بام نقش مهمی در کنترل آب طوفانی ایفا می کنند، به ویژه در برابر سیل که ممکن است در مرکز شهر در هنگام باران های شدید رخ دهد.
    • لایه ای که توسط پشت بام و باغ های نما بر روی سطوح ساختمان ایجاد می شود با افزایش جذب صدا، عایق صدا را فراهم می کند و در شهرهای با تراکم ترافیک بالا نقش فعالی در کاهش صدای خیابان دارد.
    • باغ های پشت بام و نما به لطف مناطق سبزی که ایجاد می کنند به حفاظت از تنوع زیستی کمک می کنند. در سال های اخیر از این نوع باغ ها به عنوان مناطق کشاورزی شهری نیز استفاده می شود.قیمت و هزینه هوشمند سازی تراس

    پیشنهاد ویژه معماریکا سایت منتخب saffron price 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    5 دیدگاه دربارهٔ «هوشمند سازی تراس طراحی و اجرا صفر تا صد تراس چوبی»

    1. بازتاب: نحوه ساخت روف گاردن ⋆ معماریکا 09126283243

    2. بازتاب: طراحی روف گاردن مدرن ساخت روفگاردن چوبی با ترمووود | معماریکا

    3. بازتاب: طراحی روف گاردن کوچک مدرن کلاسیک نئوکلاسیک | معماریکا

    4. بازتاب: ساخت کابینت پلی اورتان | معماریکا

    5. بازتاب: ترموود برای تراس گاردن | معماریکا

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *