معماریکا

کابینت انزو

کابینت انزو

  • کابینت انزو

    آشپزخانه‌های کلاسیک با خطوط شفاف، رنگ‌های محدود، سطوح ظریف و مجموعه‌ای از میزهای کار با کیفیت بالا ، جذابیتی جاودانه را به نمایش می‌گذارند. آنها ظرافت منحصر به فرد خود را با درجه بالایی از عملکرد ترکیب می کنند. از اجاق بخار گرفته تا مرکز خنک کننده، از سیستم نرده گرفته تا نگهدارنده بطری شراب یکپارچه، آشپزخانه کلاسیک طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا می درخشد. سازماندهی عالی فضای ذخیره سازی و وسایل برقی آشپزخانه با تکنولوژی بالا  تنها چند ویژگی سبک آشپزخانه کلاسیک است. مناسب برای حرفه ای های آشپزی خواستار و افرادی با حس عالی به طور یکسان.

    آشپزخانه کلاسیک با کابینت انزو

    وقتی آشپزخانه فضایی برای آشپزی، کابینت انزو استراحت و لذت بردن با هم ارائه می دهد، خوب است، درست مانند کابینت پلی اورتان ارزان کابینت انزو ارزان آشپزخانه های کلاسیک که با ما برنامه ریزی می کنید. ترکیبی هماهنگ از رنگ ها و مواد، ظرافت و راحتی را در عین حال تراوش می کند. یک جزیره آشپزخانه اوپن یک اتحاد ارتباطی را تضمین می کند، راه حل های پیچیده اتاق شما را به آرامش و ارائه آن چیزی دعوت می کند.

    رنگ مابینت انزو

    بی زمان به معنای بی رنگ نیست. کابینت انزو پاشیدن رنگ های هدفمند محیط را تازه می کند و همچنین چشم نوازی عالی دارد. کابینت پولیشی ارزان به عنوان مثال، قفسه های رنگی را روی دیوار آشپزخانه آزاد قرار دهید. تصاویر آشپزخانه یا لوازم رنگی نیز   تغییر هماهنگ و خلق و خوی خوب را هنگام آشپزی تضمین می کند. یا به سادگی دیوار آشپزخانه را به رنگ مورد علاقه خود رنگ کنید. فقط اجازه دهید آرزوهای شما آزادانه اجرا شوند. نکته خوب در مورد آن: تمام عناصر رنگی را می توان به سرعت و به راحتی رد و بدل کرد اگر به رنگ ها یا موتیف های مختلف علاقه دارید.

    اشکال مختلف آشپزخانه چیزی برای دلخواه باقی نمی گذارد

    آیا رویای یک آشپزخانه بزرگ برای غذاخوری را دارید یا یک  آشپزخانه جزیره ای همه کاره را ترجیح می دهید ؟کابینت انزو رویاهای شما با  طرح های آشپزخانه  پلانا محقق می شود. آشپزخانه های L شکل ما میزهای کار بزرگ و فضای ذخیره سازی فراوانی را ارائه می دهند  . کلاسیک در میان اشکال آشپزخانه،  کابینت ممبران ارزان طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا ، کار کارآمد و آشپزی بدون استرس را در آشپزخانه به لطف مسافت های کوتاه پیاده روی تضمین می کند. کارشناسان آشپزخانه ما خوشحال خواهند شد که به شما توصیه کنند که کدام طراحی آشپزخانه به بهترین وجه با خواسته ها و ایده های شما مطابقت دارد.

    میز کار آشپزخانه انزو ترکیبی از عملکرد و زیبایی است

    میز کار فضای زیادی را اشغال می کند و حتی در آشپزخانه کلاسیک می توان آن را به روش های مختلفی طراحی کرد. کابینت انزو اگر می خواهید آشپزخانه خود را زیبا و منحصر به فرد طراحی کنید، باید از  میز کار با سنگ طبیعی استفاده کنید  . آیا سبک قوی تری را در آشپزخانه کلاسیک خود ترجیح می دهید؟ سپس  میز کار سرامیکی آشپزخانه را توصیه می کنیم . همچنین می‌توانید با  میزهای کاری از شیشه ، لمینت یا چوب، نکات برجسته‌ای را در طراحی آشپزخانه خود قرار دهید.

    لوازم برقی نوآورانه برای آشپزخانه کلاسیک

    فناوری پیشرفته با کلاسیک روبرو می شود – با کمک وسایل برقی آشپزخانه نوآورانه،کابینت انزو با هر وعده غذایی مشکلی نخواهید داشت و لذت بیشتری را در آشپزی تجربه خواهید کرد. صرف نظر از اینکه یخچال،  اجاق بخار ، اجاق القایی،  ماشین ظرفشویی ،  اجاق گاز  یا هود استخراج کننده باشد – ما در کابینت آشپزخانه ارزان طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا به  محصولات مارک با کیفیت بالا  از تولید کنندگان معروف مانند زیمنس، طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا متکی هستیم.

    طراحی آشپزخانه ها با کابینت انزو

    طراحی آشپزخانه ها بسیار مد روز هستند. آنها طراحی مدرن و فوق العاده را با حداکثر عملکرد ترکیب می کنند. طراحی و اجرا کابینت کابینت انزو چه یک آشپزخانه غذاخوری با یک جزیره پخت و پز، یک آشپزخانه L شکل یا یک آشپزخانه کوچک، کارشناسان آشپزخانه ما با شما همکاری خواهند کرد تا آشپزخانه ای با طراحی عالی برای خانه شما ایجاد کنند. فقط بیا! می توانید استودیوی آشپزخانه طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا را در نزدیکی خود در اینجا پیدا کنید.

    طراحی آشپزخانه کابینت انزو

    سطوح فلزی درخشان مات یا جلوی آشپزخانه لاکی زیبا، زبان طراحی غیر متعارف یا کاهش به موارد ضروری. کابینت انزو اتصالات نجیب، دستگیره‌های فرورفته یکپارچه، شیشه طراحی و جلوه‌های نورپردازی خارق‌العاده – هیچ محدودیتی برای خواسته‌های شما وجود ندارد. علاوه بر این، معماری جذاب و تعامل مصالح است. به طور خلاصه: آشپزخانه طرح طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا چشم نواز و منحصر به فرد است.

    نور نجیب از طریق اشکال روشن

    در مورد جلوی آشپزخانه بدون دسته، سطوح سفید خالص، آنتراسیت ظریف،کابینت آشپزخانه پلی اورتان براق یا مات بسیار چشمگیر هستند. شرکت بازسازی  کابینت انزو اجاق‌ها و سینک‌های آشپزخانه که به صورت هموار نصب شده‌اند، به‌طور یکپارچه در تصویر کلی آشپزخانه‌ی طراح طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا ادغام می‌شوند. عناصر کابینت بسیار عریض بر ظاهر ظریف تأکید دارند. اینگونه است که اصول طراحی ساده تبدیل به یک آشپزخانه مدرن و درجه یک می شود. فقط خط واضح خود را دنبال کنید

    تکنولوژی در بالاترین سطح

    یک آشپزخانه طرح طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا همچنین تمام نیازهای یک آشپزخانه مدرن را در مورد عملکرد برآورده می کند: ساخت کابینت با تجهیزات توکار فناوری آشپزخانه با قرار گرفتن در ارتفاع ارگونومیک به چشم نوازی زیبایی تبدیل می شود یا تقریباً به طور نامحسوس با بالاترین سطح راحتی در دسترس است. بسته به اینکه چه چیزی را ترجیح می دهید. و: عملکرد راحت لذت پخت و پز و پخت را چندین برابر افزایش می دهد. در اینجا با آخرین روند در لوازم آشپزخانه آشنا شوید.

    کمد آشپزخانه – برای فضای ذخیره سازی بیشتر در هر آشپزخانه

    در انتخاب کابینت آشپزخانه مناسب، فضای لازم برای نگهداری ظروف، کابینت انزو لوازم برقی و مواد غذایی نقش مهمی ایفا می کند و فضای موجود در آشپزخانه نیز به همان اندازه اهمیت دارد. سوالات زیر به شما در انتخاب درست کمک می کند:

    برای چه کاری می خواهم از کابینت آشپزخانه جدیدم استفاده کنم؟

    کمدهای آشپزخانه ای که ظروف در آن نگهداری می شوند نیاز به فضای ذخیره سازی زیاد و در عین حال شفافیت طراحی دکوراسیون داخلی بالایی دارند. کابینت انزو کابینت‌های پایه با بیرون‌کش برای این کار ایده‌آل هستند، منظره از بالا و ردپای بزرگ باعث می‌شود به راحتی همه چیز را مرتب نگه دارید.

    در ساخت کابینت آشپزخانه چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

    یک کمد آشپزخانه چندین بار در روز باز و بسته می شود.کابینت انزو یکی پردازش باکیفیت بدنه و درها به اندازه لولاها و مکانیزم‌های بیرون‌کشی مهم است که می‌توانند سال‌ها بدون آسیب در استفاده مکرر مقاومت کنند.

    کابینت بلند چه زمانی به عنوان کابینت آشپزخانه مناسب است؟

    در آشپزخانه های کوچک، کابینت انزو فضای کف محدود است. کابینت‌های بلند از فضای آشپزخانه به سمت بالا استفاده می‌کنند شرکت هوشمند سازی ساختمان و گزینه‌های ذخیره‌سازی زیادی را با یک پلان کوچک ارائه می‌دهند .

    کدام کابینت آشپزخانه در آشپزخانه من مناسب است؟

    آشپزخانه های مجهز، که به صورت ماژول یا به صورت جداگانه مونتاژ می شوند، کابینت آشپزخانه ممبران کابینت انزو از محبوبیت فزاینده ای برخوردار هستند. ترکیبی از انواع کابینت که در ابعاد و انواع مختلف و در طرح های متنوع موجود است ایده آل است. به عنوان تجهیزات اولیه گنجانده شده استکابینت های پایه دار یا درب دار در هر آشپزخانه ای، قاعدتاً کابینت های بلند و کابینت های دیواری نیز جزئی از مبلمان هستند. کشوهای قاشق و چنگال و وسایل کوچک نیز بخش مهمی از آشپزخانه هستند و در بسیاری از موارد در کمد آشپزخانه ادغام می شوند. انتخاب طراحی مناسب منجر به مبلمان هماهنگ آشپزخانه می شود که به طور بهینه اپتیک و عملکرد را ترکیب می کند.

    علاوه بر طراحی سطوح قابل مشاهده، مواد بدنه نیز نقش مهمی را ایفا می کند. کابینت آشپزخانه مدرن کابینت انزو در اینجا شما حق انتخاب دارید، به عنوان مثال، بین چوب جامد و پانل های چوبی (پانل های MDF). کمدهای آشپزخانه ساخته شده از پانل های طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا مقاوم در برابر رطوبت و مقاوم در برابر سایش، مستحکم و کاربردی هستند. همچنین در انواع سطحی موجود هستند و اثاثیه آشپزخانه را به خصوص بادوام می کنند. کابینت های آشپزخانه ساخته شده از فلز یا ترکیبی از مواد مانند فلز و شیشه ، ظاهری با کلاس و منحصر به فرد دارند.

    چه نوع کابینتی را برای من پیشنهاد می کنید؟

    انواع مختلفی از کابینت ها گزینه های انعطاف پذیری را برای طراحی مجدد کابینت نئوکلاسیک کابینت انزو آشپزخانه یا افزودن به مبلمان ارائه می دهند:

    کابینت های پایه در اندازه های مختلف و با فضای داخلی متفاوت موجود هستند. این مجموعه از کمدهای بیرون‌شو و کمدهای کشویی گرفته تا کمدهای آشپزخانه، قفسه‌ها یا کمدهای با درهای کشویی را شامل می‌شود. کابینت های پایه نیز به عنوان راه حل های گوشه ای موجود هستند.

    کابینت های بلند با سیستم های درب و تقسیمات داخلی مختلف موجود هستند. کابینت های داروخانه با دسترسی جانبی و به اصطلاح برج های فضایی که دارای کشوهای مجزا هستند، از کابینت های بلند محبوب هستند.

    کابینت های بالایی که به عنوان کابینت های دیواری نیز شناخته می شوند، گزینه های ذخیره سازی را بدون اشغال فضای کف فراهم می کنند. به لطف راه حل های مختلف درب مانند درب های تاشو، تاشو یا کشویی، کابینت های آشپزخانه به خوبی با فضا و نیازهای آشپزخانه سازگار می شوند.

    کابینت های بالا گزینه های ذخیره سازی اضافی در آشپزخانه ایجاد می کنند. طراحی کابینت مدرن آنها مستقیماً روی میز کار می ایستند. برای اینکه کابینت آشپزخانه با کابینت های دیواری هم تراز باشد، لطفاً از انتخاب ارتفاع مناسب اطمینان حاصل کنید.
    کابینت های آشپزخانه با فضای داخلی خاص مانند جمع کننده زباله، کابینت های پایه سینک با کشو یا کابینت های نان بسیار کاربردی هستند.

    کابینت انزو برای آشپزخانه نئوکلاسیک

    ابتدا اندازه گیری کنید، سپس بخرید – به این ترتیب اندازه مناسب را پیدا می کنید کابینت های گلاس

    کابینت آشپزخانه در اندازه های مختلف موجود است. کابینت انزو با این حال، چند قانون اساسی وجود دارد که به شما کمک می کند اندازه مناسب کابینت آشپزخانه خود را تعیین کنید .

    عمق استاندارد کابینت های توکار در آشپزخانه 60 سانتی متر برای کابینت های پایه می باشد.
    کابینت های پایینی و بالایی در عرض 30 تا 120 سانتی متر موجود است.
    کابینت های بلند در عرض 30 تا 60 سانتی متر موجود است.

    نکته: فاصله ها با افزایش 10 تا 15 سانتی متر است. اگرچه استانداردهایی برای عرض وجود دارد، طول ها چنین نیستند. بنابراین، می توانید به دنبال کابینت آشپزخانه با طول ایده آل برای خود باشید.

    هنگام اندازه‌گیری، لطفاً توجه داشته باشید که کابینت‌های آشپزخانه که مستقیماً در مقابل دیوار قرار دارند و درب آنها به سمت دیوار باز می‌شود، نیاز به بازی دارند. فاصله 5 سانتی متری بین کنار کابینت و دیوار کافی است. در آشپزخانه های مجهز، شکاف های حاصل اغلب با نوارهایی پوشیده می شوند که با طراحی آشپزخانه مطابقت دارند.

    استانداردهای مهم مختلفی برای منطقه آشپزخانه وجود دارد. این شامل، برای مثال، کابینت کلاسیک کابینت انزو برای آشپزخانه “مبلمان زندگی و آشپزخانه – کمد، قفسه و میز کار – الزامات ایمنی و روش های آزمایش” و طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا”فضای ذخیره سازی، فواصل و مناطق حرکت در ساخت و ساز مسکونی”. DIN توسط مؤسسه استاندارد سازی آلمان تعریف شده است و مخفف ابعاد استاندارد شده تک تک عناصر، ردپا و فواصل آنها است.

    سبک کانتری یا سطوح براق – کدام طراحی مناسب من است؟

    هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه جدید، نه تنها عملکرد، بلکه جنس آن نیز مهم است. کابینت انزو برای اطمینان از اینکه مبلمان آشپزخانه جدید با سبک مبلمان آپارتمان یا آشپزخانه شما مطابقت دارد، کابینت ممبران کابینت ممبرانمی توانید قطعاتی با همان طرح را انتخاب کنید یا در مورد سبکی جذاب تصمیم بگیرید. انواع مختلفی به عنوان مواد برای کابینت آشپزخانه امکان پذیر است. مروری کوتاه بر مواد رایج:

    یک متریال متداول برای کمد آشپزخانه تخته های ام دی اف است که به آن مواد چوبی نیز گفته می شود. چوب مهندسی شده محصولی است که از الیاف چوب، مواد افزودنی و چسب ساخته می شود. مواد به هم فشرده می شوند تا تخته های ام دی اف را تحت فشار بالا تشکیل دهند. تخته های ام دی اف به رطوبت حساس هستند، به همین دلیل برای اطمینان از دوام، روکش، لاک یا با فویل پوشانده می شوند. مزیت این کار این است که هر رنگ و ساختار دلخواه قابل تحقق است. ما مهر و موم با کیفیت E1 را برای تخته های ام دی اف توصیه می کنیم. انتشار فرمالدئید مجاز را مشخص می کند. کابینت آشپزخانه می تواند از پانل های HPL نیز تشکیل شده باشد.

    این مخفف مخفف “بازسازی آشپزخانه طراحی و ساخت کابینت انزو دکوراسیون داخلی و بازسازی آشپزخانه با انواع سبک های معماری کلاسیک مدرن نئوکلاسیک نوسازی منزل با تیم مهندسی معماریکا” است و شامل پانل های لمینت ایمن برای مواد غذایی، مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر حرارت و ضد الکتریسیته ساکن با ساختارهای مختلف است. لایه حامل بالایی بردهای HDL از رزین ملامینه تشکیل شده و فاقد منافذ می باشد. برای این کار از نماهای ملامینه، جلوهای فویل یا روکش های لمینت ساخته شده از کاغذ تزئینی، رزین فنولیک و یک لایه رویی شفاف استفاده می شود.

    طراحی و ساخت کابینت انزو

    ما پنل های HDL را برای آشپزخانه هایی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرند توصیه می کنیم. طراحی کابینت نئوکلاسیک کابینت انزو نمای شیشه ای اغلب در واحدهای دیوار آشپزخانه استفاده می شود. شیشه ای شفاف، مات یا سندبلاست، جلوی شیشه ایمنی به یک قاب آلومینیومی متصل شده است. شیشه اغلب بدون قاب با رنگ های رنگی نصب می شود. در کابینت های آشپزخانه مدرن، حتی تمام قسمت های جلو از شیشه ساخته شده اند.ماده دیگر فولاد ضد زنگ است.

    این متداول ترین متریال برای کابینت های پایه سینک است. جلوی فولاد ضد زنگ بر روی یک صفحه حامل کشیده می شود. کابینت آشپزخانه توکار یک کابینت آشپزخانه از جنس استنلس استیل که اغلب در آشپزخانه های حرفه ای یافت می شود. تخریب ناپذیر و بادوام است. نقطه ضعف: اثر انگشت و خراش به وضوح قابل مشاهده است. مانند اتاق نشیمن یا اتاق خواب، کابینت آشپزخانه نیز می تواند از چوب جامد ساخته شود. در چوب واقعی دو نوع برای کابینت پایه یا کابینت دیواری وجود دارد. کابینت آشپزخانه را می توان به طور کامل از چوب جامد ساخت.

    سپس از اصطلاح چوب جامد استفاده می شود. طراحی و ساخت کابینت توکار کابینت انزو از طرفی فقط بدنه را می توان از چوب جامد ساخت. سپس قسمت های جلو با روکشی به ضخامت تقریباً 1 میلی متر پوشانده می شود. از طرفی فقط بدنه را می توان از چوب جامد ساخت. سپس قسمت های جلو با روکشی به ضخامت تقریباً 1 میلی متر پوشانده می شود. از طرفی فقط بدنه را می توان از چوب جامد ساخت. سپس قسمت های جلو با روکشی به ضخامت تقریباً 1 میلی متر پوشانده می شود.

    هنگام انتخاب سبک برای کابینت آشپزخانه جدید چه چیزهایی را باید در نظر بگیرم؟

    خرید مبلمان معمولا یک تصمیم بلند مدت است. بنابراین، قیمت بازسازی کامل آشپزخانه مهم است که کابینت های آشپزخانه با کیفیت بالا را از روی هوس خریداری نکنید، بلکه جنبه های مختلف را در نظر بگیرید. برای مثال موارد زیر عبارتند از:

    آیا کابینت آشپزخانه جدید با سبک زندگی در خانه یا آپارتمان من مطابقت دارد؟
    آیا من هنوز چند سال دیگر از مبلمان خوشم می آید؟
    چه مدت می توانم از کابینت آشپزخانه از نظر فضای ذخیره سازی و عملکرد کلی استفاده کنم؟

    اگر کابینت آشپزخانه با سبک آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد، مطمئن هستید. شباهت در رنگ، شکل یا بافت سطح و مواد یک تصویر کلی هماهنگ ایجاد می کند. کابینت های سبک آشپزخانه با اشکال نسبتاً بازیگوش به خوبی با سبک خانه های روستایی مطابقت دارند. اگر آشپزخانه ای براق با جلوهای لاکی دارید، کابینت آشپزخانه جدید نیز باید جلوی لاکی داشته باشد. کابینت های رنگی آشپزخانه که از مواد مختلف ساخته شده اند نیز در آشپزخانه های چوب جامد بسیار خوب هستند – لطفاً توجه داشته باشید که جزئیات مشترک از نظر شکل یا عناصر طراحی فردی مانند دستگیره های کابینت وجود دارد.قیمت ترموود

    سطوح با ظاهر استفاده شده در شیک کهنه غالب هستند. کابینت انزو سپس کمد آشپزخانه در لبه ها یا دستگیره ها ظاهری فرسوده پیدا می کند. یک کابینت آشپزخانه کهنه و شیک، چشم نواز است. شخصیت خاص خود را دارد و بنابراین باید به عنوان مثال به عنوان بوفه در معرض دید قرار گیرد. پتینه به آشپزخانه شما جذابیت با وقار می بخشد. کابینت های آشپزخانه به سبک کشور با رنگ های گرم و جزئیات دست ساز خود تحت تاثیر قرار می دهند. یکی از ملزومات آشپزخانه روستایی، کابینت بوفه است. قیمت چوب ترمو ایرانی

    طراحی کابینت آشپزخانه با کابینت انزو

    سبک کانتری نیز بسیار محبوب است. در یک آشپزخانه کانتری آمریکایی، کابینت بالایی و کابینت پایه رنگارنگ ترکیب شده اند. ما توصیه می کنیم رنگ های مختلف جلو و میز کار را مطابقت دهید. آشپزخانه کانتری انگلیسی با فضای ذخیره سازی زیادی مشخص می شود. کابینت آشپزخانه در اینجا رنگ روشن و عمدتاً سفید دارد. در آشپزخانه های کانتری فرانسوی یا مدیترانه ای رنگارنگ تر می شود. رنگ های گرم احساس محبوب مدیترانه ای را ایجاد می کنند. با رنگ های نسبتا سرد شما یک آشپزخانه روستایی اسکاندیناوی ایجاد می کنید. قیمت چوب ترمو فنلاندی

    علامت تجاری او خطوط واضح و تمرکز بر موارد ضروری است. کابینت انزو کابینت آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی مدرن به نظر می رسد. نقطه مقابل سبک کانتری، کابینت های آشپزخانه طراح هستند. کابینت های دیواری و کابینت های پایه سینک فوق العاده طراحی شده اند. ما جلوه های نور غیر معمول و مواد با کیفیت بالا را برای طراحی آشپزخانه توصیه می کنیم. با این حال، آشپزخانه های کلاسیک هنوز هم در اکثر خانه ها یافت می شود. آنها بی انتها زیبا هستند و از عملکرد بالایی برخوردار هستند. با کابینت آشپزخانه مناسب، آشپزخانه به فضایی برای آشپزی و آرامش تبدیل می شود. آشپزخانه کلاسیک با ترکیبی هماهنگ از رنگ ها و مواد مشخص می شود. ما دستگاه های داخلی مدرن را توصیه می کنیم.قیمت چوب ترمو

    پیشنهاد ویژه معماریکا سایت منتخب saffron price

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    6 دیدگاه دربارهٔ «کابینت انزو»

    1. بازتاب: ساخت کابینت آشپزخانه ⋆ معماریکا 09126283243

    2. بازتاب: قیمت ساخت کابینت انزو ⋆ معماریکا 09126283243

    3. بازتاب: میز کار آشپزخانه گرانیت ⋆ معماریکا 09126283243

    4. بازتاب: کابینت هایگلاس ⋆ معماریکا 09126283243

    5. بازتاب: ساخت کابینت ارزان ⋆ معماریکا 09126283243

    6. بازتاب: نحوه ساخت درب چوبی: انواع، دستورالعمل ها، دکور | معماریکا

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *