معماریکا

کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن

کابینت آشپزخانه هایگلاس

  • کابینت آشپزخانه هایگلاس

    آشپزخانه یکی از مکان های مرکزی خانواده است: اینجا جایی است که آشپزی می کنید، از غذاهای مورد علاقه خود لذت می برید و زندگی روزمره آشپزخانه را با عزیزان خود تجربه می کنید. قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری برای ایجاد لهجه های خانگی در فضای داخلی خود، داشتن مبلمان مناسب بسیار مهم است. علاوه بر کمدهای معمولی داخلی آشپزخانه ، کمد آشپزخانه، کمد و بوفه فضایی دلپذیر را تضمین می کند. علاوه بر این، میز کار و فضای ذخیره سازی برای ظروف آشپزخانه و مواد غذایی شما ارائه می دهند. قیمت کابینت کلاسیک گلدان ها، ظروف سفالی، کارد و چنگال و لیوان ها را می توان به زیبایی در اینجا نگهداری کرد. این کاملاً به شما بستگی دارد که می خواهید فضای داخلی خود را با کدام کابینت آشپزخانه تجهیز کنید. در مورد کابینت بالا و پایین ، کابینت دیواری تصمیم بگیرید ،کابینت سینک یا انباری . موجود در رنگ ها و طرح های مختلف می توانید کابینت آشپزخانه را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

    هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه، عملکرد نقش مهمی دارد. آیا به دنبال یک کابینت پایه کلاسیک، یک راه حل پیچیده برای گوشه های خود در آشپزخانه یا مدلی هستید که بتوانید آن را به دیوار خود آویزان کنید؟ ما به شما یک نمای کلی از انواع کابینت آشپزخانه ارائه می دهیم:

    کابینت آشپزخانه هایگلاس کلاسیک

    می توانید کابینت های آشپزخانه را زیر میز کار، سینک یا حتی اجاق گاز خود قرار دهید.  ساخت کابینت آشپزخانه آنها فضای زیادی را برای قابلمه، تابه، کارد و چنگال و سایر ظروف آشپزخانه شما ارائه می دهند . نکته: با واحدهای پایه گوشه ، از گوشه های آشپزخانه خود به طور معقول استفاده می کنید و فضای ذخیره سازی اضافی ایجاد می کنید.

    کابینت های دیواری دارای لهجه های خاصی هستند زیرا ظاهری شناور دارند. کمدهای آشپزخانه در سطح چشم قرار دارند، بنابراین ظروف آشپزخانه مانند ظروف، لیوان و ادویه جات را به سرعت و به راحتی در دست خواهید داشت. نکته: با کابینت های دیواری که تا سقف می رسند، اتاق خود را به صورت بصری به سمت بالا کشیده می کنید.

    کابینت های همسان فضایی را برای اجاق گاز، ماشین ظرفشویی یا یخچال ارائه می دهند. آنها متناسب با ابعاد دستگاه ها طراحی شده اند و اطمینان حاصل می کنند که کاملاً با بقیه وسایل شما مطابقت دارند.

    آیا فضای کمی در آشپزخانه خود دارید؟ با چند نکته و ترفند،  طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک حتی آشپزخانه های کوچک را می توان به مکانی با احساس خوب تبدیل کرد. اول از همه، مطمئن شوید که فضای موجود کاملاً مجهز است – کابینت های پایه و کابینت های دیواری و کابینت های تبدیل فقط برای وسایل آشپزخانه کوچک به شما کمک می کند تا یک چارچوب خوب ایجاد کنید. با درب های کمد بدون دستگیره ، آزادی حرکت بیشتری در آشپزخانه خواهید داشت . علاوه بر این، جلوی بدون دسته جلوه ای مرتب ایجاد می کند. اگر فرصت دارید، از یک کمد بوفه در اتاق نشیمن یا ناهارخوری برای نگهداری «ظروف خوب»، لیوان ها یا بشقاب های کیک استفاده کنید. همچنین انباری یا کابینت داروخانهمی تواند جای خود را در انبار یا حتی در زیرزمین خشک پیدا کند، جایی که می توانید کنسروها و موارد مشابه را در آن نگهداری کنید.

    یک کابینت هایگلاس کابینت آشپزخانه ساخته شده را می توان به طور بهینه در آشپزخانه شما ادغام کرد و همچنین می تواند با کمک برنامه ریز کابینت کاربردی به طور بهینه برنامه ریزی شود. کمد آشپزخانه ساخته شده را می توان به عنوان بخشی از کمد سقف شیبدار در پیکربندی برنامه ریزی کرد. سقف های شیب دار شما با محصول سفارشی شما ارزش کاربردی کاملا جدیدی پیدا می کند.

    کابینت آشپزخانه هایگلاس نئوکلاسیک

    با برنامه ریز کمد می توانید عناصر مختلفی را در کمد خود برای سقف شیب دار یا کمد آشپزخانه خود برنامه ریزی کنید: ساخت کابینت نئوکلاسیک  در کشوهای بزرگ فضایی برای کارد و چنگال، قیچی و سایر ظروف وجود دارد. با قفسه ای که در کمد آشپزخانه تعبیه شده است، می توانید ادویه های خود را خشک و محافظت شده نگه دارید. و در بین کمدهای دیگر، کمد آشپزخانه شما نیز به عنوان یک جا قرار می گیردجعبه سقفیک بهینه اما حتی بدون شیب، دامنه گزینه ها زیاد است. به عنوان مثال، در پیکربندی کوچک ما، کابینت های پایه برای دستشویی را می توان در طرح و ابعاد جداگانه ایجاد کرد. با توجه به پردازش باکیفیت مواد و تجهیزات، مبلمان ساخته شده را می توان بدون تردید با مقدار مناسبی از ظروف، لوازم و سایر ظروف بارگیری کرد. 

    برنامه‌ریزی محصول شخصی شما فقط چند مرحله در پیکربندی آنلاین طول می‌کشد. در طول پیکربندی جدید را تجهیز کنیدکابینت آشپزخانه با درهای کشویی، درها یا کشوها را باز بگذارید یا قسمت های جداگانه را باز بگذارید و یک مورد کاربردی بگیریدقفسه آشپزخانه سفارشی. تیم خدمات ما می تواند در مورد درخواست هایی که فراتر از امکانات پیکربندی ما هستند کمک کند. ما با هم راهی برای پیاده سازی کابینت آشپزخانه با توجه به ایده شما و برآورده ساختن نیازهای شما پیدا خواهیم کرد. 

    برش هایی برای سوکت ها در دیوار پشتی یا یک طرف با رنگ متضاد به سرعت برنامه ریزی می شود.  ساخت کابینت کلاسیک پس از سفارش شما یک نمای کلی با تمام اطلاعات و تصویری از محصول نهایی دریافت خواهید کرد. قبل از سفارش، ما همیشه به مشتریان خود توصیه می کنیم از خدمات نمونه رایگان ما استفاده کنندبرای استفاده. بنابراین همه می توانند از مواد ما و ظاهر و احساس سطوح فردی ایده بگیرند. دکوراسیون مستحکم ما برای مدت طولانی، حتی با استفاده زیاد، زیبا می ماند و به راحتی تمیز می شود.

    از طرف دیگر، ما همچنین مشاوره رایگان در محل در نمایشگاه خود در قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری نزدیک اشتوتگارت ارائه می دهیم. قیمت بازسازی کابینت آشپزخانه

    کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن

    بابرنامه ریز کمدمی توانید یک کمد در آشپزخانه خود بچینید که دکورهای فردی و ویژگی های کاربردی مانند کشوهای راحت را با توجه به میل شما ترکیب کند. برنامه ریزی آسان است. تنها با چند کلیک می توانید در مورد اندازه مناسب حتی برای یک کمد سقفی شیبدار تصمیم بگیرید و در مورد یراق آلات داخلی، متریال و رنگ تصمیم بگیرید. ضمناً: اگر مبلمانی را برای سقف شیبدار سفارش داده باشید، یک الگوی 1:1 از ما دریافت خواهید کرد که با آن می توانید اندازه گیری خود را قبل از تولید دوباره بررسی کنید.

    بنابراین اندازه گیری مشکلی ندارد،  ساخت کابینت مدرن کابینت سقف شیبدار شما کاملاً در زیر شیب شما قرار می گیرد و حداکثر فضای ذخیره سازی را خواهید داشت! اگر تغییرات لازم است، فقط به ما اطلاع دهید. در صورت لزوم، می توانید قالب دیگری را با قیمت 19.90 یورو نیز درخواست کنید. اگر کابینت آشپزخانه خود را در برنامه ریز کابینت از قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری برای شیب یا به عنوان افزودنی به کابینت های دیگر برنامه ریزی کرده اید، ما کابینت شما را در نازک کاری خود در نزدیکی اشتوتگارت می سازیم. پس از چند هفته، کمدهای شما در خانه رشد خواهند کرد: با یک کمد آشپزخانه انفرادی و سفارشی! علاوه بر این، ما می توانیم میز، کابینت پایه یا بوفه را نیز در طرح شما بسازیم.

    راهنمای کابینت آشپزخانه

    1. کابینت های باریک آشپزخانه در فرمت پرتره فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهند کابینت آشپزخانه ترک
    2. کابینت های پایه آشپزخانه با میز کار کاربردی
    3. درب های شیشه ای به عنوان طرحی شیک برای کابینت های دیواری
    4. طراحی کاربردی: کابینت سینک و اجاق گاز
    5. بوفه های آشپزخانه نیز برای اتاق غذاخوری مناسب است

    1. کمد آشپزخانه: کمدهای بلند باریک فضای زیادی برای ذخیره سازی ارائه می دهند

    انتخاب کابینت آشپزخانه مناسب اغلب به فضای موجود و فضای ذخیره سازی مورد نیاز بستگی دارد.  ساخت کابینت انزو کابینت کاربردی با ارتفاع 2 متر و عرض 30 سانتی متر از سری کابینت آشپزخانه هایگلاس تهیه شده است. جلوی مبلمان بزرگ آشپزخانه از یک سطح پلاستیکی سفید با مراقبت آسان تشکیل شده است. دسته های کمان از جنس استیل ضد زنگ است. ظروف آشپزخانه در اندازه ها یا بطری های مختلف را می توان در محفظه های بزرگ با 5 قفسه قرار داد.

    می توانید کابینت آشپزخانه دیگری را در قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری پیدا کنید . قسمت جلوی کابینت بلند از سری کالت از یک بدل بلوط روشن تشکیل شده است. این قطعه مبلمان 206.8 سانتی متر ارتفاع و 60 سانتی متر عرض دارد. شما می توانید به راحتی کابینت های این سری را مقاوم سازی کنید. آنها درهای مرطوب و کشوهای خود بسته شونده دارند. دسته ها ظاهری نیکل دارند.

    مزایای یک کابینت آشپزخانه بلند باریک در یک نگاه:قیمت کابینت مدرن

    • ظرفیت بارگیری زیاد، ارگونومی فضای ذخیره سازی مطلوب
    • کل فضای داخلی کابینت از هر دو طرف قابل دسترسی است
    • افزودنی ایده آل به مبلمان آشپزخانه موجود
    • مفید برای نگهداری لوازم
    • پس از باز کردن یک نمای کلی سریع ارائه می دهد
    • به لطف بلبرینگ های ساچمه ای که کار می کنند آسان است

    2. کابینت های پایه آشپزخانه با میز کار عملی

    از مدل های رایج می توان به کابینت های پایه آشپزخانه اشاره کرد که در ابعاد و دکورهای متعدد موجود می باشند.  ساخت کابینت پلی اورتان می توانید یک پیشنهاد جالب از سازنده فرانسوی قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری پیدا کنید. دستگاه روشویی فصل 4 با قرمز روشن خود متمایز است. قفسه 60 سانتی متری آن به اندازه کافی برای مایکروویو بزرگ است. رنگ دستگیره ها نقره ای است. غلطک های روی کمد لباس 2 در کاربردی هستند. به این ترتیب می توانید آن را در هر زمان به مکان دیگری منتقل کنید.

    قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس کابینت مدرن مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری طیف وسیعی از کابینت های پایه را ارائه می دهد . در بین برنامه های فردی، آباکو و ویتو مورد تقاضا هستند. سازنده دومی را به شکل خطی، در محیط روشن و به طور کلی بسیار مناسب خانواده توصیف می کند. کابینت 100 سانتی متری با 2 کشو و 2 درب بسیار جادار است. سطح پلاستیکی براق با ملامین پوشیده شده است. سری آباکو با دکور اقاقیا کمی متنوع تر است. میز کار نیز با همین ماکت ارائه شده است.

    3. درهای شیشه ای به عنوان یک روکش شیک برای کابینت های آویزان

    همتای کابینت پایه، کابینت دیواری آشپزخانه کلاسیک است.  ساخت کابینت ممبران در اینجا، مدل های با جلوی شیشه ای با بقیه قسمت های داخلی هماهنگی زیادی دارند. آویز شیشه ای اسکاگن از شرکت نوردراین وستفالن قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری یک نسخه ساده است.این کابینت در 4 دکور جلویی آبی روشن، سبز روشن، آنتراسیت و سفید موجود است. دکور بدنه اقاقیا رنگ کابینت نیز تنوعی را ایجاد می کند. همراه با سایر عناصر سبک، تضادهای زیبایی شناختی دلپذیری به دست می‌آید.

    ایکیا با کمد دیواری کابینت آشپزخانه هایگلاس مدل های ارزان قیمتی را در محدوده خود دارد . قیمت ساخت کابینت انزو کابینت دیواری مربع با درب شیشه ای 40*40 سانتی متر می باشد. می توانید دومی را با دهانه سمت راست یا چپ سوار کنید. بدنه مشکی، قاب درب سفید عاج است. سازنده اشاره می کند که کابینت را می توان با درب برای لولاهای قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری تکمیل کرد. این کار جلوی کابینت را کند می کند و بسته شدن آهسته و بدون صدا را تضمین می کند .

    4. طراحی کاربردی: کابینت سینک و اجاق گاز

    کلاسیک در میان کابینت های آشپزخانه،  ساخت کابینت ارزان کابینت سینک کاربردی با حوضچه پشتیبانی آن است. شرکت هلد موبل در اینجا راه حل های جالبی برای شما دارد. کابینت سینک استارت 2 در یکی از مدل های مقرون به صرفه و نسبتا ساده است. در رنگ سفید و چوب موجود است. فضای داخلی به عنوان مثال، فضای کافی برای نگهداری مواد شوینده و تمیز کننده را فراهم می کند. یکی دیگر از انواع کابینت آشپزخانه، مدل آتن است : این کابینت برای پوشش چوبی سینک متمایز است.

    سینک کامل ساخته شده از فولاد ضد زنگ از شرکت کابینت آشپزخانه هایگلاس می باشد. شامل یک کابینت پایه چوبی با در گردان و سینک ظرفشویی 100*50 سانتی متری با سطل آبکش و سرریز می باشد. کابینت سینک با درهای کشویی نیز موجود است. پرفروش ترین کابینت سینک از طیف اسکاگن قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری چشمگیر است : کابینت با عرض 110 سانتی متر با سینک توکار استیل ضد زنگ هنوز فضای کافی برای ماشین ظرفشویی دارد. اما نباید بزرگتر از 60 سانتی متر باشد.

    کابینت های اجاق گاز نیز عملکردی مشابه دارند . ساخت کابینت آشپزخانه کوچیک  سازندگان بزرگی مانند بوش یا زیمنس مدل هایی را ارائه می دهند که اجاق گاز داخلی شما را با تناسب کامل می پوشانند . از جمله آنها به پایه های پیچی برای تنظیم ارتفاع مجهز شده اند. کشویی که می توان به طور کامل بیرون کشید، مانند قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس مدرن کلاسیک نئوکلاسیک انزو پلی اورتان ممبران پولیشی ترک ام دی اف با تیم تخصصی و فنی مهنسی معماری بوش ، بسیار کاربردی است. کابینت اجاق گاز نیز یک راه حل ایده آل است اگر قصد دارید یک آشپزخانه مجهز را در تاریخ بعدی برنامه ریزی کنید .

    5. بوفه های آشپزخانه برای اتاق غذاخوری نیز مناسب است

    ترکیبی از کابینت های پایه و دیواری با فضای ذخیره سازی فراوان –  شکل کابینت آشپزخانه اینگونه می توان یک بوفه آشپزخانه را توصیف کرد. شما می توانید همه چیز را در اینجا ذخیره کنید: کتانی میز، قابلمه، تابه، ظروف یا لیوان. این تکه مبلمان برای اتاق غذاخوری نیز مناسب است. پاریسوت دارای طیف متنوعی از کابینت های آشپزخانه است. در فصل 22 شما یک کابینت آشپزخانه هایگلاس نوع کلاسیک را به رنگ سفید با دسته های کمانی و در مجموع 6 در انتخاب می کنید. از طرف دیگر، الیز یک مدل روستیک است که به عنوان کمد اتاق غذاخوری نیز عمل می کند. این مبلمان علاوه بر درب های دیگر مجهز به 2 درب شیشه ای می باشد. 

    پیشنهاد ویژه معماریکا سایت منتخب hand made khatam backgammon

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    2 دیدگاه دربارهٔ «کابینت آشپزخانه هایگلاس»

    1. بازتاب: ساخت کابینت کلاسیک | ممبران پلی اورتان ترک انزو | معماریکا

    2. بازتاب: پرگولا های چوبی | معماریکا

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *