معماریکا

چوب ترمو فنلاند

چوب ترمو فنلاند

چوب ترمو فنلاند

چوب ترمو فنلاند خرید تهران فنلاندی ترمووود بالکن ترموود فنلاندی برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن ، که به آن چوب گرم شده نیز گفته می شود ، ماده ای زیبا و پایدار از الوار است که با استفاده از عملیات حرارتی بدون شیمیایی تولید می شود.چوب ترمو فنلاند خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

ترمووود فنلاندی

چوب ترمو فنلاند چگونه تولید می شود؟

چوب ترمو فنلاند با عملیات حرارتی چوب نرم اسکاندیناوی تا دمای 180 تا 230 درجه در کوره های مخصوص محفظه تا 96 ساعت ایجاد می شود. بخار به عنوان گاز محافظ استفاده می شود و به جلوگیری از شکافتن چوب و آسیب رسیدن آن در طول درمان کمک می کند.
مشخصات و کیفیت ترموود خرید ترموود

این روند باعث ایجاد تغییرات شیمیایی و ساختاری در داخل الوار می شود ، چوب ترمو فنلاند ترمووود تهران بنابراین برخی از خصوصیات و کیفیت آن را تغییر می دهد. برخی از ویژگی ها و خصوصیاتی که ترمووود را به گونه ای محبوب تبدیل می کند ، شامل موارد زیر است:

از نظر ابعاد پایدار – گرمای شدیدی که چوب در طول تولید در معرض آن قرار دارد در عمق هسته خشک می شود و باعث می شود تمام رطوبت و رزین از الوار پاک شود. خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

ترموود فنلاند
ترمووود فنلاندی

بنابراین ترمووود به اندازه چوب های تصفیه نشده به شدت در برابر تغییرات رطوبت واکنش نشان نمی دهد (خطر تورم ، ترک خوردگی و جمع شدگی کاهش می یابد) ، اجازه می دهد شکل خود را به مراتب بهتر حفظ کند. چوب حتی در دمای بالا شیره یا رزین ترشح نمی کند.

سازگار با محیط زیست – چوب نرم مورد استفاده برای تولید چوب ترمو فلاندی از جنگلهای کاملاً مدیریت شده و دارای گواهینامه چوب ترمو فنلاند سرچشمه می گیرد و از آنجا که هیچ ماده شیمیایی یا مواد خارجی در طول تولید دخیل نیست ، چوب ترمو فلاندی ماده ای سازگار با محیط زیست است که فقط با استفاده از روشهای طبیعی تولید می شود.

مقاومت در برابر پوسیدگی و قارچ ها – به دلیل فرایند گرم شدن ، باعث شکستن ترمووود تهران  همی سلولز می شود ، چوب حاوی مواد مغذی مناسب برای رشد و نمو پوسیدگی و قارچ ها نیست.

افزایش طول عمر – وقتی چوب با حرارت تیمار شود ، طول عمر آن طولانی تر می شود. این بستگی به حرارت دقیق چوبی دارد که تا چه مدت انتظار می رود که زنده بماند ، اما به طور کلی هرچه دما بیشتر باشد ، طول عمر آن بیشتر است.

عایق بندی بهبود یافته – چوب هایی که تحت عملیات حرارتی قرار گرفته اند بسیار متخلخل تر از چوب های تصفیه نشده هستند که به طور چشمگیری خاصیت عایق بندی آن را بهبود می بخشد.

قابل بازیافت است – بر خلاف چوب آغشته به فشار ، طراحی و اجرا روف گاردن ترمووود تهران ترمووود را می توان به عنوان چوب تصفیه نشده دور ریخته یا بازیافت کرد ، زیرا دیگر نیازی به چوب نیست. خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

موارد استفاده از چوب ترمو فنلاند

اصلاح حرارتی چوب خصوصیات چوب را بهبود می بخشد ، در نتیجه دامنه کاربردهایی را که می توان از چوب استفاده کرد گسترش می دهد. طیف گسترده ای از کیفیت های سودمند آن باعث می شود که این ماده برای اهداف بیرونی و داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

ترمووود تهران
قیمت ترمووود فنلاندی

موارد استفاده خارجی

مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و پوسیدگی ، آن را به ماده ای عالی برای پروژه های خارجی تبدیل کرده است. برخی از محبوب ترین کاربردهای خارجی آن شامل موارد زیر است:

روکش خارجی
دکینگ کردن
تیغه های لوور
بریز سولویل
موارد استفاده داخلی

ظاهر جذاب و از بین بردن رزین به این معنی است که چوب برای پروژه های داخلی نیز ایده آل است ، ترمووود تهران از جمله: خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

روکش داخلی
سونا
مبلمان
کفپوش
روکش روکش چوب ترمو فنلاند

رنگ چوب ترمو فلاند طراحی روف گاردن تحت تأثیر دمایی که چوب در معرض آن قرار دارد و مدت زمان قرار گرفتن در معرض گرما است. به دلیل تراکم های مختلف چوب نرم ، واریانس کمی در رنگ وجود خواهد داشت ، اما به طور کلی ، هرچه دمای بیشتری در معرض چوب باشد ، چوب ترمو فلاندی تیره تر می شود.
نگهداری و درمان چوب ترمو فنلاند

از آنجا که انتظار می رود ترموود عمر طولانی داشته باشد ، لزوماً نیازی به درمان سطحی ندارد. برخی از افراد برای غنی سازی رنگ آن ، چوب ، لکه یا رنگ را به رنگ چوب اضافه می کنند ، اما اگر بدون درمان باقی بماند ، چوب به طور طبیعی به خاکستری نقره ای تغییر می کند (شبیه چوب درخت سرو یا کاج). ترمووود تهران خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

لیست قیمت ترموود
لیست قیمت ترموود فنلاندی
دیگر مقالاتی که حتما باید نگاه کنید
  1. سقف متحرک برای روف گاردن متریالی به روز برای حرفه ای ها
  2. نصب سقف جمع شونده نصب و سقف متحرک اوتوماتیک
  3. آلاچیق با سقف متحرک جمع شونده پارچه ای
  4. دوام سقف جمع شونده چقدر است
  5. سقف های جمع شونده آلومینیومی متحرک
  6. سقف متحرک پارچه ای
  7. انواع سقف متحرک مخصوص استخر برای حیاط بالکن رستوران روف گاردن تراس جمع شونده اتوماتیک

قیمت چوب ترمو فنلاند

ترمووود طراحی و اجرا تراس معمولاً ارزان تر از اکثر چوب های سخت است ، و این ماده را برای ترمووود تهران اکثر صاحبان خانه و سازندگان بسیار ارزان قیمت و محبوب می کند. فرآیند تولید شامل هیچ ماده شیمیایی نیست ، به این معنی که تولید آن هزینه کمتری دارد. خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

با این حال ، برای بهترین و رقابتی ترین قیمتهای چوب ترمو فلاندی ، ما اکیداً توصیه می کنیم امروز از یکی از متخصصان چوب خود پیشنهاد دریافت کنید. مهم نیست که چقدر چوب نیاز داشته باشید ، یا پروژه ای را که انجام می دهید ، تیم دوست ما بیش از حد خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

ما مشتاقانه و مطمئن هستیم که می توانیم بهترین ارزش را به همه مشتریان خود ارائه دهیم ، بنابراین مطمئن شوید که برای دریافت بهترین مشاوره و کمک در مورد پروژه خود با ما در ارتباط هستید.
اگر کاملاً مطمئن نیستید که ترموود مناسب ترین ماده چوبی برای پروژه شما است ، لطفا وحشت نکنید! ما طیف گسترده ای از گونه های چوبی را تأمین می کنیم ، بنابراین پروژه شما هر آنچه را که در پی داشته باشد

مطمئناً یک نوع چوب مناسب خواهیم داشت که به شما اطمینان می دهد که به نتیجه دلخواه خود می رسید. تیم ما همچنین قادر به بحث در مورد تدارکات ساخت شما و کمک به اطمینان از داشتن هر آنچه که شما نیاز دارید.

ترمووود تهران
لیست قیمت چوب ترمو فنلاندی

تامین کنندگان روکش چوب ترمو فنلاند

ما یکی از بزرگترین تامین کنندگان چوب ترمو فلاند در ایران هستیم. با بیش از 8 سال تجربه در زمینه تأمین ،ترمووود تهران توسعه ، تولید و توزیع محصولات پایدار ، ما متخصص در زمینه مشاوره ، طراحی، اجرا و فروش متریال هستیم.
اگر می خواهید با کیفیت ترین ترمووود را بخرید لطفاً امروز درنگ نکنید. ما طیف گسترده ای از نمرات و نمایه ها را ارائه می دهیم ، بنابراین پروژه شما هرچه باشد ، مطمئن خواهیم بود که می توانیم به شما کمک کنیم.
تمام محصولات ترمووود که ما عرضه می کنیم کیفیت بسیار خوبی دارند و با قیمت های عادلانه و رقابتی در دسترس هستند. خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

چوب ماده ای ایده آل برای ساخت و سازهای بیرون و حیاط است. این ماده محبوب برای تراس ، اسکله و سایر سازه های بیرونی است. در سال های اخیر ، در کنار مواد سنتی مبتنی بر چوب ، به دسته ای از محصولات جدید مبتنی بر چوب تبدیل شده است.

کار با چوب آسان است ، لمس آن گرم ، طبیعی و دلپذیر است. سازه ها و محصولات ساخته شده از چوب پس از آن می توانند به راحتی بازسازی شوند.

ترمووود فنلاندی

چوب خارج در معرض رطوبت و خورشید ، به ویژه اشعه طراحی تراس بنفش قرار دارد. سازه های پی با زمین و بتن در تماس هستند. بنابراین ، مهم است که مواد چوبی صحیح را برای مکان مناسب انتخاب کنید.

چوب استاندارد تصفیه شده به طور مناسب برای ساخت و سازهای باغ و حیاط نیز مناسب است ، به ویژه برای شرایط سرپوشیده و مکانهایی که سازه ها می توانند بدون مانع خشک شوند. اگر سازه به طور مداوم در معرض عناصر ، به ویژه سازه های بدون پوشش ، مانند تراس باز باشد ، ممکن است

چوب روکش چسب دار

چوب ترمو فنلاند چند لایه یک محصول چوبی ساختاری است که از نوارهای چوبی به هم چسبانده می شود. حداقل از چهار نوار یا ورق اجناس اره شده ، حداکثر 45 میلی متر ضخامت ، با جهت دانه در امتداد طول محصول چوب چند لایه ساخته شده است.
انجمن Glulam فنلاند توصیه می کند که کلاس مقاومت برای چوب های چند لایه چسب دار چوب ترمو فنلاند مطابق با استاندارد ترمووود تهران باشد. خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن
قیمت چوب ترمو
لیست قیمت ترموود فنلاند
چوب ترمو فنلاند چند لایه برای سازه های تحمل بار ، در دو جهت افقی و عمودی ، که یا به صورت برجسته دیده می شوند ، یا روکش دار استفاده می شود. و همچنین از ساختمان ها ، از الوارهای چند لایه در ساخت پل های تحمل بار استفاده می شود.
چوب ترمو فنلاند روکش دار معمولاً به صورت مدور و بصورت مدور برنامه ریزی می شوند و در پایان های مختلف و آغشته به فشار در دسترس هستند. متداول ترین ابعاد سطح مقطع در جدول همراه نشان داده شده است ، اما چوب چند لایه نیز در ابعاد خاص در دسترس است.

چوب ترمو فنلاند لونا و کارا

حداکثر ارتفاع چوب ترمو فنلاند چند لایه تقریباً است. 2 متر و حداکثر طول تقریباً 30 متر حداکثر ابعاد بسته به تولید کننده متفاوت است. ترمووود تهران نوارها یا ورق هایی که از آنها الوارهای چند لایه ساخته می شود ، به طور معمول ضخامت حداکثر 45 میلی متر برای تیرهای مستقیم و حداکثر ضخامت 33 میلی متر برای سازه های منحنی است.
تیرهای چوبی چند لایه مقاومت خوبی در برابر آتش دارند و تحت تأثیر گرما خم نمی شوند. سرعت شارژ برای الوارهای چند لایه تقریباً است. 0.6 میلی متر در دقیقه عمق ذوب شده پس از یک ساعت در حالت عادی
آتش تقریباً است. 36 میلی متر قطعات فولادی جاسازی شده در الوارهای چند لایه نیز برای مدت معادل از آتش محافظت می شوند.

فنلاند یکی از بهترین مناطق در جهان برای رشد درختان است. متعلق به کمربند آب و هوایی سرد است که در آن زمستان های زیر صفر با تابستان های گرم متناوب می شوند. فصل تابستان فقط 100 روز طول می کشد و در طول آن درختان رشد می کنند. فصل کوتاه رشد به معنای رشد کند است که ممکن است 60 تا 120 سال به طول انجامد.

رشد کند بهترین چوب ترمو فنلاند ممکن را دارد: دانه های مستقیم ، شاخه ها کم هستند و شاخه های موجود کوچک هستند. رشد متقارن است و تنه ها مستقیم و گرد هستند. حلقه های رشد نازک و بسته بندی شده محکم هستند. خرید چوب فنلاندی ترمووود فنلاند خرید ترموود فنلاند برای روف گاردن برای آلاچیق چوب ترمو برای نما تراس بالکن پرگولا روفگاردن

مقدار چوب خردسالان کم و چوب قلب بسیار زیاد است. نتیجه این امر یک الوار سخت ، سخت و دانه مستقیم با کشش کم و ترک داخلی است. چوب ترمو فنلاند با رزین کم و دارای طرح یکنواخت ، برای اهداف مختلف درجه یک است.

4 دیدگاه دربارهٔ «چوب ترمو فنلاند»

  1. بازتاب: ساخت ساختمان متری چند - فنی مهندسی معماریکا طراحی و اجرا ساختمان

  2. بازتاب: فروش چوب ترمو ارزان ⋆ فنی مهندسی معماریکا ⋆ ترمووود

  3. بازتاب: خرید چوب پلاست ⋆ نمایندگی چوب پلاست/کارخانه تولیدات چوب پلاست

  4. بازتاب: روف گاردن چوبی ⚡ جزئیات اجرایی روف گاردن | معماریکا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *