هوشمند سازی روف گاردن

هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس بالکن آلاچیق پرگولا فلاورباکس با چوب ترمو جکوزی استخر آبنما گرین وال با تیم تخصصی معماریکا : سیستم‌های ما از استاندارد پیروی می‌کنند و حداقل ویژگی‌ها را تضمین می‌کنند یا از حداقل ویژگی‌ها فراتر می‌روند، هم برای همه عناصر فردی و هم برای عملکرد سیستم، که توسط نسخه جدید 2023 ارائه شده است. قیمت ترموود تراس

هوشمند سازی تراس

هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس بالکن آلاچیق پرگولا فلاورباکس با چوب ترمو جکوزی استخر آبنما گرین وال با تیم تخصصی معماریکا از سال 2003 مروج سیستم‌هایی برای  باغ‌های معلق  و بام‌های سبز است که برای اقلیم‌های مدیترانه‌ای طراحی و هدف‌گذاری شده‌اند که با شرایط آب و هوایی خاص مشخص می‌شود تا به‌منظور بهینه‌سازی مزایای قابل دستیابی در این مناطق جغرافیایی.طراحی روف گاردن

  • در اینجا بام سبز می تواند یک عمل مهم عایق حرارتی تابستانی را ایفا کند
  • باران های شدیدتر نیاز به توانایی بیشتری برای مدیریت آب باران دارد
  • دوره های طولانی خشکسالی مستلزم این است که سیستم ها برای مدیریت منابع آب هم افزایی مهمی با گیاهان داشته باشند
  • علاوه بر این، فرهنگ زیبایی‌شناختی متفاوت ویژه مدیترانه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس
هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس

از این فرض، پیشنهاد هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس بالکن آلاچیق پرگولا فلاورباکس با چوب ترمو جکوزی استخر آبنما گرین وال با تیم تخصصی معماریکا  بر اساس سیستم های زیر است:

این ساده ترین سیستم برای ساخت و نگهداری، با وزن کم، هزینه کم و نگهداری بسیار کم است. برای جایگزینی پوشش‌های معمولی بی‌اثر از آن با کاهش و ارزش جبرانی ثابت شده محیطی استفاده می‌شود. با تغییرات آب و هوایی، سیستم های ما به طور فزاینده ای موثر می شوند و نتایج هیجان انگیزی را تضمین می کنند.

سبز کردن سقف شیبدار مانند سقف مسطح با اقدامات فنی و طراحی مناسب برای جلوگیری از اثر کشویی امکان پذیر است. به طور کلی، بام های سبز شیب دار با گیاهان چند ساله پوشش زمینی با رشد کم سبز می شوند، که به لطف نگهداری ضعیف، مدیریت را بسیار ساده می کند و در عین حال عملکرد عالی و مزایای اکوسیستم خوب را تضمین می کند.

این سیستم باغ‌های معلق را با درجه کاربری بالایی شناسایی می‌کند که عموماً بوته‌های چمن‌پوش و زمین‌پوش هستند، با امکان حفظ ضخامت، وزن، هزینه‌های ساخت و نگهداری. در این سیستم می توان سازه های مبلمان و کفپوش را معرفی کرد، پوشش گیاهی محدود به گونه های بوته ای متوسط ​​است.طراحی و اجرا روف گاردن

این سیستم بام سبز طراحی شده است تا امکان ایجاد هر نوع روف گاردن را فراهم کند، حتی با درختان بزرگ، مبلمان سنگین و کف راهرو. امکانات تحقق در این سیستم واقعا گسترده است، محدودیت های پروژه تنها با ویژگی های ساختار پشتیبانی و بودجه موجود تعیین می شود.

روف گاردن چیست

وقتی از باغ بام صحبت می کنیم به نوع بسیار خاصی از باغ اشاره می کنیم که شامل فضاهای سبزی است که نه در زمین، بلکه در ساختمان ها، تراس ها یا حتی پشت بام ها کشت می شود. مطمئناً یکی از پرکاربردترین و شیک ترین روش ها برای آوردن مناطق سبز به مکان هایی است که به طور طبیعی مستعد نیستند، مانند مراکز شهر و غیره. بام سبز در دوره اخیر در ایتالیا نیز گسترش یافته و توسعه یافته و به عنصری برجسته در پروژه های طراحی و طراحی باغ تبدیل شده است.

هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس
هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس

تولد و تاریخچه روف گاردن

باغ های معلق قطعا یک اختراع مدرن نیستند. اولین ساخته شده در واقع به زمان نبوکدنصر دوم (هوشمند سازی روف گاردن طراحی و ساخت بام سبز تراس بالکن آلاچیق پرگولا فلاورباکس با چوب ترمو جکوزی استخر آبنما گرین وال با تیم تخصصی معماریکا) در شهر بابل باز می گردد. یک ساختمان بتنی به وسعت 3550 متر، که در طبقات مختلف تراس چیده شده است، تزئین کرده است. این باغ ها با توجه به زیبایی و عظمت خود، آشکارا جزو «عجایب هفتگانه جهان باستان» قرار می گرفتند.

آنها در نزدیکی رود فرات ساخته شدند و حاوی انواع گیاهان و انواع درختان بودند که همگی از سراسر جهان به بابل آورده شده بودند.

در پایه نگهداری از این باغ‌های شگفت‌انگیز، سیستم آبیاری خارق‌العاده‌ای وجود داشت: آب به لطف چرخ‌های بزرگی که آن را مستقیماً از رودخانه جمع می‌کردند بالا می‌بردند و آن را به بالا می‌بردند، در برخی از آب انبارهایی که در طبقات بالایی قرار داشتند. ساختمان.

از آنجا، آب از تمام طبقات تراس سرازیر شد و آبشارها و نهرهای کوچکی ایجاد کرد که نه تنها ساختمان را زیبا می کرد و آن را شگفت انگیز می کرد، بلکه خاک را همیشه مرطوب نگه می داشت و آن را برای پرورش گیاهان میوه مناسب می کرد.

با گذشت زمان، این نوع ساخت و ساز از بین رفته است، و چند سالی است که در ابتدا در آمریکا، تا زمانی که در اروپا رایج شد، “مد” شده است.